témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Huszti Éva | Az egyéni kapcsolathálózat, a társas kapcsolatok szerepe a társadalmi integrációban | 2024-05-15 | DESZI |
Huszti Éva | Fiatalok az információs társadalomban: offline és online kapcsolatok a mindennapokban. | 2024-05-15 | DESZI |
Huszti Éva | Idősek életmódja, életminősége és a társas kapcsolatok szerepe, a társas támogatórendszer működése | 2024-05-15 | DESZI |
Mohácsi Márta | A HR-funkciók szerepváltozásai a magyarországi szervezeteknél | 2024-05-15 | DESZI |
Mohácsi Márta | Javadalmazásmenedzsment | 2024-05-15 | DESZI |
Mohácsi Márta | Oktatás- és tudásmenedzsment | 2024-05-15 | DESZI |
Mohácsi Márta | Karrier- tehetség- és teljesítménymenedzsment | 2024-05-15 | DESZI |
Mohácsi Márta | Az oktatás és a munkaerőpiac illeszkedése | 2024-05-15 | DESZI |
Oláh Szabolcs Béla | A millenárisok médiahasználata | 2024-05-15 | DESZI |
Rusinné Fedor Anita | A fiatalok továbbtanulási motivációinak és munkaerőpiaci elvárásainak vizsgálata | 2024-05-15 | DESZI |
Rusinné Fedor Anita | A fiatalok szexuális nevelésének lehetőségei | 2024-05-15 | DESZI |
Csinády Adriána | Ember-állat kötődés - az állatasszisztált terápiák (AAT) hatékonysága | 2024-05-15 | DEPI |
Csinády Adriána | Szexuálpszichológia – „Szexuális asszertivitás szerepe a prevencióban” | 2024-05-15 | DEPI |
Csukonyi Csilla | Rugalmas alkalmazkodóképesség és a mentális állóképesség, mint 21. századi vezetői kompetenciák | 2024-05-15 | DEPI |
Csukonyi Csilla | Az utánpótlás nevelés és a versenysportolók célkitűzéses sportpszichológiai vizsgálati területei | 2024-05-15 | DEPI |
Csukonyi Csilla | A munkahelyi elköteleződés aspektusai | 2024-05-15 | DEPI |
Héjja-Nagy Katalin | Szubjektív élmény, erős élmények, módosult tudatállapotok, flow | 2024-05-15 | DEPI |
Héjja-Nagy Katalin | Perinatális élmények, a várnadósság és szülés lélektana, korai kötődés | 2024-05-15 | DEPI |
Hőgye-Nagy Ágnes | Munkapszichológia: munkahelyi egészség, munkahelyi stressz, kiégés | 2024-05-15 | DEPI |
Hőgye-Nagy Ágnes | Közlekedéspszichológia: Autonóm/önvezető járművek fejlesztésének, használatának, megítélésének pszichológiai kérdései | 2024-05-15 | DEPI |
Inántsy-Pap Judit | Szabályozó folyamatok fejlődése | 2024-05-15 | DEPI |
Jagodics Balázs | Iskolai jóllét meghatározó tényezői | 2024-05-15 | DEPI |
Kondé Zoltán | Szabályozó folyamatok és kognitív hatékonyság | 2024-05-15 | DEPI |
Kondé Zoltán | Kognitív hatékonyság és implicit társas megismerés | 2024-05-15 | DEPI |
Kondé Zoltán | Szociális intelligencia és viselkedéspredikció | 2024-05-15 | DEPI |
Mohácsi Bernadett | Bántalmazott, áldozatvédelmi rendszerben lévő figyelemhiányos/hiperaktivitászavarral élő gyerekek pszichológiai segítségnyújtása, a szülő és gyermek reintegrációjának tám | 2024-05-15 | DEPI |
Mónus Ferenc | Környezeti attitűdök kutatása a fenntarthatóságra nevelés élménypedagógiai módszerei kapcsán | 2024-05-15 | DEPI |
Mónus Ferenc | A fenntarthatóságra nevelés integrálási lehetőségei különböző felsőoktatási szakok tananyagába | 2024-05-15 | DEPI |
Mónus Ferenc | Nemzetközi projektek értékelése a fenntarthatóság pedagógiájában az EU Green Deal tükrében | 2024-05-15 | DEPI |
Mónus Ferenc | Környezeti attitűdök kutatása és a környezeti, ill. fenntarthatóságra nevelés eredményességének kutatása a közoktatás különböző korosztályaiban, illetve a tanári pályán | 2024-05-15 | DEPI |
Münnich Ákos | Az attitüd általános és specifikus konkrét cselekvésekre vonatkozó hatásának vizsgálata | 2024-05-15 | DEPI |
Münnich Ákos | Matematikai pszichológiai kutatások és preferencia modellek | 2024-05-15 | DEPI |
Münnich Ákos | A hálózati modellek és pszichológiai alkalmazásai | 2024-05-15 | DEPI |
Nagy Beáta Erika | Magatartás-, tanulás- és figyelemzavarral küzdő gyermekek , szüleik és a szakemberek együttműködésének vizsgálata | 2024-05-15 | DEPI |
Olajos Tímea | A tehetségesek teljesítményproblémái | 2024-05-15 | DEPI |
Polonyi Tünde | Innovatív nyelvtanulás és nyelvtanítás | 2024-05-15 | DEPI |
Polonyi Tünde | A siker kulcsa idegennyelv-tanulás esetén | 2024-05-15 | DEPI |
Polonyi Tünde | A kognitív hanyatlás megelőzése | 2024-05-15 | DEPI |
Polonyi Tünde | Az életesemények, munkahelyi elégedettség, orvosi mutatók és a kiégés kapcsolata | 2024-05-15 | DEPI |
Polonyi Tünde | Digitális tanulás és tanítás | 2024-05-15 | DEPI |
Szabó Éva | Tanulást támogató pszichológiai erőforrások mintázatainak feltárása | 2024-05-15 | DEPI |
Szarvák Tibor | Munkatapasztalat és családi együttműködés: a közfoglalkoztatásból való kilépés útjai, ingázó-típusok | 2024-05-15 | DEPI |
Szarvák Tibor | Társadalmi felelősségvállalás programok: innovációk és bevonódás a leszakadó térségek és közösségek problémáiba | 2024-05-15 | DEPI |
Szarvák Tibor | Lakhatási mobilitás: szociális bérlakások, megerősödő családok. A lakhatás hatásai az életmódra, kapcsolatokra, foglalkoztatásra, tanulásra. Lakáskövetés. | 2024-05-15 | DEPI |
Szarvák Tibor | A kedvezményezett közösség, mint erőforrás: felzárkózási támogatások hatásvizsgálata | 2024-05-15 | DEPI |
Szarvák Tibor | Jelenlét program és/vagy telepi szociális munka: A felzárkózási munka születése. Egy szakma születésének esélyei. Pálya és jövőképek. | 2024-05-15 | DEPI |
Fényes Hajnalka | Gender differences in education | 2024-05-15 | 202 |
Tánczos Péter | 19. századi esztétikai elméletek | 2024-05-15 | DEFIL |
Valastyán Tamás | Hermeneutika, kritikaelmélet és esztétikai tapasztalat | 2024-05-15 | DEFIL |
Balázs Katalin | Időskorúak fogyasztóvédelmi sérülékenysége | 2024-05-15 | DEPSZ |
Csukonyi Csilla | E-sportolók pszichológiai vizsgálati megközelítései | 2024-05-15 | DEPSZ |
Csukonyi Csilla | Ember-robot interakciók pszichológiai megközelítései | 2024-05-15 | DEPSZ |
Kerülő Judit | A korai iskolaelhagyás tendenciái és megelőzésének lehetőségei | 2024-05-15 | DEPSZ |
Kerülő Judit | Lemorzsolódás a felsőoktatási intézményekből | 2024-05-15 | DEPSZ |
Malét-Szabó Erika | Az egészségtudatosság és az egészségmagatartas sajátosságai és összefüggései a rendvédelmi hivatásos állomány körében | 2024-05-15 | DEPSZ |
Molnárné Kovács Judit | Az igazságtalanságokra adott különböző válaszok mintázatai, meghatározói, valamint egyéni és közösségi következményei | 2024-05-15 | DEPSZ |
Molnárné Kovács Judit | A megbocsátás előzményei, összetevői és következményei | 2024-05-15 | DEPSZ |
Molnárné Kovács Judit | A nemi szerep pszichológiája a mai Magyarországon | 2024-05-15 | DEPSZ |
Nagy Terézia | Menekültek és az integráció formái | 2024-05-15 | DEPSZ |
Nagy Terézia | Társadalmi integráció és kirekesztés (Hátrányos helyzetűek, migránsok, kisebbségek) | 2024-05-15 | DEPSZ |
Nagy Terézia | Társadalmi felelősségvállalás | 2024-05-15 | DEPSZ |
Olajos Tímea | A tehetség szocio-emocionális aspektusai, a tehetségesek személyiségjellemzői | 2024-05-15 | DEPSZ |
Olajos Tímea | Aszinkron fejlődés, kétszeresen kivételes tehetségek | 2024-05-15 | DEPSZ |
Páskuné Kiss Judit | A tehetség fejlődését befolyásoló intra- és interperszonális katalizátorok | 2024-05-15 | DEPsz |
Szabó Éva | Tanárok kiégésének tényezői: szervezeti és egyéni faktorok kapcsolata- közoktatásban és felsőoktatásban | 2024-05-15 | DEPSZ |
Szabó Éva | Normák alakulása működése iskolai osztályokban, csoportokban, nevelőtestületekben. A normatorzulás jelenségének vizsgálata | 2024-05-15 | DEPSZ |
Szabó Éva | Az iskolai klíma tényezői és hatása a tanulmányi eredményességre, pszichológiai jóllétre és a kiégésre. | 2024-05-15 | DEPSZ |
Szabó Éva | Diákok kiégettségének és a lemorzsolódás pszichológiai tényezőinek vizsgálata - középiskolai és egyetemi korosztályban | 2024-05-15 | DEPSZ |
Angyalosi Gergely | A XX. századi filozófia emberképei | 2024-05-15 | 232e |
Angyalosi Gergely | A modern, posztmodern és dekonstruktív esztétikai elméletek | 2024-05-15 | 232e |
Angyalosi Gergely | A francia neostrukturalizmus filozófiája | 2024-05-15 | 232e |
Bacskai Katinka | Teachers of Low SES Schools | 2024-05-15 | MB202 |
Hévizi Ottó | Nietzsche filozófiája és 20. századi recepciója | 2024-05-15 | DE FI |
Biczó Gábor | Alkalmazott társadalomtudomány elmélete, gyakorlata és etikája | 2024-05-15 | FilIn |
Biczó Gábor | Hermeneutika és interpretív antropológia | 2024-05-15 | FilIn |
Kovách Imre | Város- és faluszociológia | 2024-05-15 | DE 39 |
Kovách Imre | Társadalmi integráció – a jelenkori magyar társadalom | 2024-05-15 | DE 39 |
Bugár István | Vallásfilozófiai problémák történeti megközelítésben | 2024-05-15 | FI |
Pusztai Bertalan | Interkulturális kommunikáció, turizmus, migráció és ezek szocializációs konzekvenciái a későmodernitás társadalmában | 2024-05-15 | KMT |
Bacskai Katinka | The importance of parental involvement in the school success of students with learning disabilities | 2024-05-15 | DE201 |
Chrappán Magdolna | Tanárképzés és tanárkutatások | 2024-05-15 | DE |
Chrappán Magdolna | Az iskola szervezeti paraméterei | 2024-05-15 | DE |
Chrappán Magdolna | Tanterv- és programfejlesztés | 2024-05-15 | DE |
Hévizi Ottó | Kierkegaard filozófiája | 2024-05-15 | 232c |
Hévizi Ottó | Kant filozófiája | 2024-05-15 | 232c |
Hévizi Ottó | Lukács filozófiája | 2024-05-15 | 232c |
Horváth Lajos | Elmefilozófia | 2024-05-15 | DEFI |
Tánczos Péter | Reprezentáció és figurativitás a modern filozófiában | 2024-05-15 | DEFI |
Valastyán Tamás | Német idealizmus | 2024-05-15 | DEFI |
Valastyán Tamás | Jelenkori magyar irodalom és értekező próza | 2024-05-15 | DEFI |
Polónyi István | Oktatás-gazdaságtani kutatások | 2024-05-15 | NevTu |
Polónyi István | Felsőoktatás-politikai kutatások | 2024-05-15 | NevTu |
Szemán-Nagy Anita | Disszociatív zavarok háttértényezőinek vizsgálata. | 2024-05-15 | P205 |
Szemán-Nagy Anita | A hangulatzavarok epidemiológiája, etiológiája, pszichodiagnosztikája és a pszichoterápiás beavatkozások hatásvizsgálata. | 2024-05-15 | P205 |
Szemán-Nagy Anita | Pszichoszomatikus megbetegedések vizsgálata a korai kötődés tükrében. | 2024-05-15 | P205 |
Kovács Karolina Eszter | Sport, sport persistence and health among high school and higher educational students | 2024-05-15 | PI |
Pusztai Gabriella | Szülők gyermeknevelési kultúrájának és iskolai bevonásának összehasonlítása az állami és az egyházi iskolákban | 2024-05-15 | FŐ203 |
Bocsi Veronika | Egyenlőtlenségek a közoktatásban | 2024-05-15 | DENI |
Ceglédi Tímea | Szülői bevonódás diverz oktatási környezetben | 2024-05-15 | DENI |
Ceglédi Tímea | Társadalmi egyenlőtlenségek, romológia, reziliencia | 2024-05-15 | DENI |