témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Kuna Ágnes | Égészségügyi kommunikáció az online térben | 2024-05-06 | ELTE |
Indig Balázs | Nyelvi minták és kapcsolataik adatorientált vizsgálata | 2024-05-06 | ELTE |
Kósa Gábor | Az ókori és középkori kínai vallástörténet szöveges emlékei | 2024-05-06 | ELTE |
Seidl-Péch Olívia | Korpuszalapú fordításkutatás | 2024-05-06 | ELTE |
Bartos Huba | Az emberi nyelvi kompetencia alapja és összetevői | 2024-05-06 | ELTE |
Perge Gabriella | Az idegen nyelvi szövegértés | 2024-05-06 | ELTE |
Dezső Csaba | Szanszkrit és prákrit filológia. | 2024-05-06 | ELTE |
Eszenyi Réka | Fordítás és technológia (a neurális gépi fordítás és más technológiai eszközök hatása a fordítás folyamatára és produktumára) | 2024-05-06 | ELTE |
Kiss Sándor | Szövegnyelvészeti vizsgálatok középkori francia elbeszélő szövegekben | 2024-05-06 | ELTE |
Baranyiné Kóczy Judit Szelid Veronika | Kulturális konceptualizációk a nyelvben | 2024-05-06 | ELTE |
Slíz Mariann | Diakrón és szinkrón személynévkutatás | 2024-05-06 | ELTE |
Földváry Miklós István | A latin perikóparend története és változatai. | 2024-05-06 | ELTE |
Tamás Ábel | Római irodalom | 2024-05-06 | ELTE |
Simon Gábor | Színnevek és színnévi használat kognitív korpusznyelvészeti vizsgálata | 2024-05-06 | ELTE |
M. Pintérné Márkus Katalin | Történeti lexikográfia | 2024-05-06 | ELTE |
Bartha Csilla | Mindennapi többnyelvűség, részvétel és autenticitás (akciókutatás) | 2024-05-06 | ELTE |
Dudás Mária | Bolgár és magyar frazeológia | 2024-05-06 | ELTE |
Csepregi Márta | Uralic linguistics | 2024-05-06 | ELTE |
Dóczi Brigitta | Idegennyelvi nyelvtantanulás és tanítás | 2024-05-06 | ELTE |
Szentgyörgyi Rudolf | Történeti névtan | 2024-05-06 | ELTE |
Csizér Kata | Osztálytermi intervenciós kutatások | 2024-05-06 | ELTE |
Károly Krisztina | Szaknyelvkutatás | 2024-05-06 | ELTE |
Péteri Attila | Német nyelvi szerkezetek a grammatika és a pragmatika határán: Kialakulásuk, fejlődésük, helyük a nyelv rendszerében, használatuk | 2024-05-06 | ELTE |
Müller Márta | Többnyelvűség és tájszemiotika | 2024-05-06 | ELTE |
Zoltán András | Szláv–magyar nyelvi kapcsolatok | 2024-05-06 | ELTE |
Seresi Márta | A tolmácsolás speciális fajtái | 2024-05-06 | ELTE |
Illés Éva | Angol mint lingua franca a nyelvpedagógiában | 2024-05-06 | ELTE |
G. Kiss Zoltán | Kisérletes módszerek a fonetikában és a fonológiában. | 2024-05-06 | ELTE |
Péri Benedek | Ottomano-persica: oszmán szerzők perzsa művei | 2024-05-06 | ELTE |
Major Éva | Educational policy | 2024-05-06 | ELTE |
Tátrai Szilárd | A nézőpont pragmatikája | 2024-05-06 | ELTE |
Deme Andrea | Attitűdkutatások a beszéddel kapcsolatosan | 2024-05-06 | ELTE |
Dudás Előd | Kétnyelvűség és nyelvhasználat a magyarországi horvátok körében | 2024-05-06 | ELTE |
Kuna Ágnes | Konfliktusok nyelvi és interkulturális jellemzői | 2024-05-06 | ELTE |
Dombi Judit | Lingua franca angol (ELF) és interkulturális kommunikáció | 2024-05-06 | ELTE |
Feldné Knapp Ilona | Szövegkompetencia és nyelvtanulás | 2024-05-06 | ELTE |
Seidl-Péch Olívia | A szakfordítások terminológiai jellemzői | 2024-05-06 | ELTE |
Gósy Mária | A mentális lexikon vizsgálata | 2024-05-06 | ELTE |
Qiuyue Ye | A modern kínai nyelv tanításának módszertana | 2024-05-06 | ELTE |
Laczházi Aranka | Balti-szláv nyelvi kapcsolatok | 2024-05-06 | ELTE |
Zachar Viktor | Média és fordítás | 2024-05-06 | ELTE |
Kiss Sándor | A mozgást jelentő igék rendszere az újlatin nyelvek korai időszakában | 2024-05-06 | ELTE |
Baranyiné Kóczy Judit Szelid Veronika | Kulturális konceptualizációk a népi kulturális diskurzusban | 2024-05-06 | ELTE |
Slíz Mariann | Irodalmi névadás | 2024-05-06 | ELTE |
Albert Ágnes | The role of positive experiences in language learning | 2024-05-06 | ELTE |
Tamás Ábel | A klasszikus antikvitás recepciója | 2024-05-06 | ELTE |
Holló Dorottya | The role of culture in language teaching | 2024-05-06 | ELTE |
M. Pintérné Márkus Katalin | Digitális szótárak és szótárírás | 2024-05-06 | ELTE |
Bartha Csilla | Multimodális repertoárok, többnyelvű gyakorlatok és informális tanulás: A 21. századi iskolák kritikai nyelvi tájképe | 2024-05-06 | ELTE |
Dudás Mária | Bolgár és magyar terminológia | 2024-05-06 | ELTE |
Csepregi Márta | Uráli nyelvészet | 2024-05-06 | ELTE |
Fischer Márta | Multilingualism in the European Union – language and education policy aspects | 2024-05-06 | ELTE |
Szentgyörgyi Rudolf | Magyar nyelvtörténet | 2024-05-06 | ELTE |
Hámori Ágnes | Gyermek‒szülő közti társalgások, családi beszélgetések elemzése konverzációelemzési, beszélésnéprajzi és/vagy pszicholingvisztikai szempontból | 2024-05-06 | ELTE |
Károly Krisztina | Az angol nyelvi fogalmazáskészség kutatása | 2024-05-06 | ELTE |
Márkus Éva | Magyarországi német dialektológia | 2024-05-06 | ELTE |
Péteri Attila | Nyelvi szerkezetek a grammatika és a pragmatika határán kontrasztív és tipológiai szempontból | 2024-05-06 | ELTE |
Müller Márta | Vizsgálatok a német lexikográfia területéről | 2024-05-06 | ELTE |
Zoltán András | Interszláv nyelvi kapcsolatok | 2024-05-06 | ELTE |
Seresi Márta | A tolmácsképzés pedagógiai kérdései | 2024-05-06 | ELTE |
Illés Éva | A nyelvhasználat és nyelvoktatás pragmatikája | 2024-05-06 | ELTE |
Palágyi Angela | Az orosz, mint kisebbségi vagy második nyelv a posztszovjet térségben | 2024-05-06 | ELTE |
Péri Benedek | A törökség története és kultúrája Közép-Ázsiában a 15-21. században | 2024-05-06 | ELTE |
Major Éva | IKT a nyelvtanulásban, a nyelvtanításban és a tanárképzésben | 2024-05-06 | ELTE |
Tátrai Szilárd | A deixis működése | 2024-05-06 | ELTE |
Deme Andrea | Mentális és érzelmi állapotok a beszédben | 2024-05-06 | ELTE |
Kuna Ágnes | Az egészségügyi kommunikáció interkulturális vonatkozásai | 2024-05-06 | ELTE |
Dombi Judit | Számítógéppel közvetített kommunikáció (CMC) és humán-computer interakciók | 2024-05-06 | ELTE |
Feldné Knapp Ilona | A többnyelvűség kutatása és didaktikája | 2024-05-06 | ELTE |
Seidl-Péch Olívia | Az audiovizuális fordítás jellemzői | 2024-05-06 | ELTE |
Gósy Mária | Beszédpercepciós vizsgálatok az anyanyelv-elsajátításban | 2024-05-06 | ELTE |
Gonda Zsuzsa | A digitális szövegek olvasási folyamatának elemzése | 2024-05-06 | ELTE |
Farkas Tamás | Alkalmazott névtan | 2024-05-06 | ELTE |
Heltai János Imre Bodó Csanád | Szociolingvisztika | 2024-05-06 | ELTE |
Kiss Sándor | A latin-újlatin átmenet: dokumentumok és elméleti megközelítés | 2024-05-06 | ELTE |
Baranyiné Kóczy Judit Brdar-Szabó Rita | Kulturális testesültség: a testrészek figuratív kiterjesztésének kulturális vonatkozásai | 2024-05-06 | ELTE |
Slíz Mariann | Általános és alkalmazott névtan | 2024-05-06 | ELTE |
Albert Ágnes | Task-based language teaching and learning | 2024-05-06 | ELTE |
Szombathy Zoltán | Iszlám népi vallásosság és néphagyomány | 2024-05-06 | ELTE |
Havas Ferenc | Uráli nyelvek tipológiai elemzése | 2024-05-06 | ELTE |
Holló Dorottya | Intercultural communication | 2024-05-06 | ELTE |
M. Pintérné Márkus Katalin | Szótárhasználat aspektusai | 2024-05-06 | ELTE |
Bartha Csilla | Diskurzus- és identitásvizsgálatok periférikus közösségekben | 2024-05-06 | ELTE |
Bodó Csanád | Szociolingvisztika | 2024-05-06 | ELTE |
Hamar Imre | A kínai buddhista filozófia kérdései | 2024-05-06 | ELTE |
Fischer Márta | Terminology in teaching English for specific purposes and translation | 2024-05-06 | ELTE |
Bárányné Komári Erzsébet | A magyar–ukrán nyelvi kapcsolatok múltja és jelene | 2024-05-06 | ELTE |
Mecsi Beatrix | Kelet-ázsiai művészet és kultúra | 2024-05-06 | ELTE |
Károly Krisztina | A tudományos szakfordítás | 2024-05-06 | ELTE |
Márkus Éva | Korai nyelvelsajátítás a német nemzetiségi intézményekben, képzési programok a magyarországi német általános iskolákban/óvodákban | 2024-05-06 | ELTE |
Péteri Attila | Grammatika a diskurzuselemzésben. Kiválasztott nyelvi szerkezetek használata diskurzív célok megvalósítása érdekében | 2024-05-06 | ELTE |
Müller Márta | Szaknyelvkutatás | 2024-05-06 | ELTE |
Déri Balázs | Középlatin filológia. | 2024-05-06 | ELTE |
Dékány Éva | Minimalista szintaxis | 2024-05-06 | ELTE |
Illés Éva | A fordítás pragmatikai aspektusai | 2024-05-06 | ELTE |
Vaskó Ildikó | A központi skandináv nyelvek (norvég, dán, svéd) tanításának módszertana | 2024-05-06 | ELTE |
Brdar-Szabó Rita | Produktivitás és kreativitás a mai német nyelv szóképzésében | 2024-05-06 | ELTE |
Major Éva | Tanárképzési kutatások | 2024-05-06 | ELTE |
Tátrai Szilárd | A műfajiság pragmatikai megközelítése | 2024-05-06 | ELTE |
Imrényi András | Inverziós szórendi jelenségek összehasonlító kognitív nyelvészeti elemzése | 2024-05-06 | ELTE |