témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Dékány Éva | Minimalista szintaxis | 2024-05-06 | ELTE |
Bartos Huba | Az emberi nyelvi kompetencia alapja és összetevői | 2024-05-06 | ELTE |
Dezső Csaba | Szanszkrit és prákrit filológia. | 2024-05-06 | ELTE |
Vaskó Ildikó | A központi skandináv nyelvek (norvég, dán, svéd) tanításának módszertana | 2024-05-06 | ELTE |
Major Éva | Tanárképzési kutatások | 2024-05-06 | ELTE |
Kiss Sándor | Szövegnyelvészeti vizsgálatok középkori francia elbeszélő szövegekben | 2024-05-06 | ELTE |
Slíz Mariann | Diakrón és szinkrón személynévkutatás | 2024-05-06 | ELTE |
Imrényi András | Inverziós szórendi jelenségek összehasonlító kognitív nyelvészeti elemzése | 2024-05-06 | ELTE |
Fekete Imre | Technológia a nyelvpedagógiában és nyelvhasználatban | 2024-05-06 | ELTE |
Kósa Gábor | Az ókori és középkori kínai vallástörténet szöveges emlékei | 2024-05-06 | ELTE |
Müller Márta | Szaknyelvkutatás | 2024-05-06 | ELTE |
Bartha Csilla | Mindennapi többnyelvűség, részvétel és autenticitás (akciókutatás) | 2024-05-06 | ELTE |
Robin Edina | Fordítási univerzálék irodalmi és szakszövegekben, illetve tolmácsolásban. | 2024-05-06 | ELTE |
Gonda Zsuzsa | A kontakt és online tanulási-tanítási diskurzus elemzése | 2024-05-06 | ELTE |
Csepregi Márta | Uralic linguistics | 2024-05-06 | ELTE |
Szentgyörgyi Rudolf | Történeti névtan | 2024-05-06 | ELTE |
Tamás Dóra | Fordítás és terminológia | 2024-05-06 | ELTE |
Balogné Bérces Katalin Anikó | Fonológiai nyelvelsajátítás és kiejtéstanítás | 2024-05-06 | ELTE |
Wen Xu Brdar-Szabó Rita | Metaphor and metonymy across languages and cultures | 2024-05-06 | ELTE |
Károly Krisztina | Szaknyelvkutatás | 2024-05-06 | ELTE |
Tamás Ábel | Római irodalom | 2024-05-06 | ELTE |
Kuna Ágnes | Konfliktusok nyelvi és kulturális jellemzői | 2024-05-06 | ELTE |
Holló Dorottya | Tolerance and diversity education in foreign language teaching at universities | 2024-05-06 | ELTE |
Zoltán András | Szláv–magyar nyelvi kapcsolatok | 2024-05-06 | ELTE |
Illés Éva | Angol mint lingua franca a nyelvpedagógiában | 2024-05-06 | ELTE |
Bodó Csanád Fazakas Noémi | Szociolingvisztika | 2024-05-06 | ELTE |
Fischer Márta | Translation in language teaching | 2024-05-06 | ELTE |
Péri Benedek | Ottomano-persica: oszmán szerzők perzsa művei | 2024-05-06 | ELTE |
Tátrai Szilárd | A nézőpont pragmatikája | 2024-05-06 | ELTE |
Mecsi Beatrix | Kelet-ázsiai művészet és kultúra, filológiai kutatások eszközeivel | 2024-05-06 | ELTE |
Kovács László | A marketing és a márkázás interkulturális összefüggései | 2024-05-06 | ELTE |
Péteri Attila | Német nyelvi szerkezetek a grammatika és a pragmatika határán: Kialakulásuk, fejlődésük, helyük a nyelv rendszerében, használatuk | 2024-05-06 | ELTE |
Salánki Zsuzsanna | Finnugor nyelvek leíró vagy történeti vizsgálata | 2024-05-06 | ELTE |
Müller Márta | Nyelvelsajátítás és nyelvi attitűdök | 2024-05-06 | ELTE |
Dékány Éva | Generatív morfológia | 2024-05-06 | ELTE |
Gósy Mária | A mentális lexikon vizsgálata | 2024-05-06 | ELTE |
Laczházi Aranka | Balti-szláv nyelvi kapcsolatok | 2024-05-06 | ELTE |
Vaskó Ildikó | Az interkulturális pragmatika kutatásának újabb eredményei. | 2024-05-06 | ELTE |
Németh T. Enikő | Pragmatics, discourse analysis | 2024-05-06 | ELTE |
Kiss Sándor | A mozgást jelentő igék rendszere az újlatin nyelvek korai időszakában | 2024-05-06 | ELTE |
Slíz Mariann | Irodalmi névadás | 2024-05-06 | ELTE |
Imrényi András | Inverziós szórendi jelenségek összehasonlító kognitív nyelvészeti elemzése | 2024-05-06 | ELTE |
Fekete Imre | Alkalmazott mesterséges intelligencia az oktatásban | 2024-05-06 | ELTE |
Feldné Knapp Ilona | Szövegkompetencia és nyelvtanulás | 2024-05-06 | ELTE |
Bartha Csilla | Multimodális repertoárok, többnyelvű gyakorlatok és informális tanulás: A 21. századi iskolák kritikai nyelvi tájképe | 2024-05-06 | ELTE |
Robin Edina | Magyar nyelvhelyesség és fordítás | 2024-05-06 | ELTE |
F. Gulyás Nikolett | A Volga̶ Káma nyelvi area nyelveinek kapcsolatai | 2024-05-06 | ELTE |
Csepregi Márta | Uráli nyelvészet | 2024-05-06 | ELTE |
Szentgyörgyi Rudolf | Magyar nyelvtörténet | 2024-05-06 | ELTE |
Brózik-Piniel Katalin | Egyéni különbségek a nyelvtanulásban | 2024-05-06 | ELTE |
Balogné Bérces Katalin Anikó | Fonológiai nyelvelsajátítás és kiejtéstanítás | 2024-05-06 | ELTE |
Wen Xu Brdar-Szabó Rita | Intercultural Cognitive Linguistics | 2024-05-06 | ELTE |
Károly Krisztina | Az angol nyelvi fogalmazáskészség kutatása | 2024-05-06 | ELTE |
Tamás Ábel | A klasszikus antikvitás recepciója | 2024-05-06 | ELTE |
Kuna Ágnes | A nyelvi befolyásolás pragmatikai megközelítése | 2024-05-06 | ELTE |
Holló Dorottya | Researching language development and language teacher training programmes | 2024-05-06 | ELTE |
Zoltán András | Interszláv nyelvi kapcsolatok | 2024-05-06 | ELTE |
Illés Éva | A nyelvhasználat és nyelvoktatás pragmatikája | 2024-05-06 | ELTE |
Bodó Csanád | Szociolingvisztika és interkulturális pragmatika | 2024-05-06 | ELTE |
Fischer Márta | Teaching English for specific purposes in higher education | 2024-05-06 | ELTE |
Péri Benedek | A törökség története és kultúrája Közép-Ázsiában a 15-21. században | 2024-05-06 | ELTE |
Tátrai Szilárd | A deixis működése | 2024-05-06 | ELTE |
Mecsi Beatrix | Kelet-ázsiai művészet és forrásai | 2024-05-06 | ELTE |
Kovács László | A fenntarthatósággal kapcsolatos kommunikáció interkulturális összefüggései | 2024-05-06 | ELTE |
Péteri Attila | Nyelvi szerkezetek a grammatika és a pragmatika határán kontrasztív és tipológiai szempontból | 2024-05-06 | ELTE |
Zsom Dorottya | Az andalúziai iszlám. Történeti-filológiai elemzés | 2024-05-06 | ELTE |
Teleki Krisztina | Mongol buddhizmus: szent szövegek és hátterük | 2024-05-06 | ELTE |
Győri Gábor | A nyelvi kategorizáció interkulturális szempontjai különös tekintettel az alapszintű kategóriákra | 2024-05-06 | ELTE |
Gósy Mária | Beszédpercepciós vizsgálatok az anyanyelv-elsajátításban | 2024-05-06 | ELTE |
Farkas Tamás | Alkalmazott névtan | 2024-05-06 | ELTE |
Vaskó Ildikó | A pragmatikai jelölők kontrasztív vizsgálata a skandináv nyelvekben. | 2024-05-06 | ELTE |
Pohl Uwe | Intercultural learning and communication in education | 2024-05-06 | ELTE |
Kiss Sándor | A latin-újlatin átmenet: dokumentumok és elméleti megközelítés | 2024-05-06 | ELTE |
Slíz Mariann | Általános és alkalmazott névtan | 2024-05-06 | ELTE |
Imrényi András | Viszonyhálózati mondatelemzés választott témában | 2024-05-06 | ELTE |
Fekete Imre | Digitális és mesterséges intelligencia kompetencia fejlődése és fejlesztése (élethosszig tartó tanulás) | 2024-05-06 | ELTE |
Feldné Knapp Ilona | A többnyelvűség kutatása és didaktikája | 2024-05-06 | ELTE |
Bartha Csilla | Diskurzus- és identitásvizsgálatok periférikus közösségekben | 2024-05-06 | ELTE |
Robin Edina | A lektorálás elméleti és gyakorlati kérdéseinek kutatása. | 2024-05-06 | ELTE |
F. Gulyás Nikolett | Összehasonlító mondattan | 2024-05-06 | ELTE |
Hamar Imre | A kínai buddhista filozófia kérdései | 2024-05-06 | ELTE |
Bárányné Komári Erzsébet | A magyar–ukrán nyelvi kapcsolatok múltja és jelene | 2024-05-06 | ELTE |
Brózik-Piniel Katalin | Az érzelmek szerepe a nyelvtanulásban | 2024-05-06 | ELTE |
Dallos Edina | A török népek szövegfolklórja | 2024-05-06 | ELTE |
Kovács Máté | Diskurzuselemzési és szövegnyelvészeti kutatások | 2024-05-06 | ELTE |
Károly Krisztina | A tudományos szakfordítás | 2024-05-06 | ELTE |
Szombathy Zoltán | Az iszlám dogmatikai, vallásjogi és exegetikai szöveghagyománya elsődleges források alapján | 2024-05-06 | ELTE |
Szombathy Zoltán | Iszlám népi vallásosság és néphagyomány | 2024-05-06 | ELTE |
Kuna Ágnes | Égészségügyi kommunikáció az online térben | 2024-05-06 | ELTE |
Havas Ferenc | Uráli nyelvek tipológiai elemzése | 2024-05-06 | ELTE |
Holló Dorottya | Analysing language teaching materials | 2024-05-06 | ELTE |
Déri Balázs | Középlatin filológia. | 2024-05-06 | ELTE |
Illés Éva | A fordítás pragmatikai aspektusai | 2024-05-06 | ELTE |
den Dikken Marcel Hordós Marianna | Függőségi viszonyok a szintaxisban | 2024-05-06 | ELTE |
Kálmán Csaba | Motivation | 2024-05-06 | ELTE |
Brdar-Szabó Rita | Produktivitás és kreativitás a mai német nyelv szóképzésében | 2024-05-06 | ELTE |
Tátrai Szilárd | A műfajiság pragmatikai megközelítése | 2024-05-06 | ELTE |
Deme Andrea | Phonetic analysis of non-ordinary speech | 2024-05-06 | ELTE |
Huber Ágnes | A német köztes nyelv vizsgálata | 2024-05-06 | ELTE |
Péteri Attila | Grammatika a diskurzuselemzésben. Kiválasztott nyelvi szerkezetek használata diskurzív célok megvalósítása érdekében | 2024-05-06 | ELTE |