Bejelentkezés
 Fórum
 
doktori iskolánként tudományáganként kutatási téma szerint  
Témakiírások doktori iskolánkénti megjelenítése
Válasszon intézményt, majd doktori iskolát, vagy adja meg a doktori iskola azonosítószámát.
 
intézmény neve
doktori iskola
keresett doktori iskola azonosítója
helyszín rövidítés
jelentkezési határidő szerint
 
Eötvös Loránd Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola aktuális témakiírásai

témavezető

kutatási téma

jelentkezési határidő

helyszín (magyar oldal)
Takács SzabolcsAdaptív tanulási/mérési rendszerek vizsgálata2024-05-15NDI
Halász GáborTeacher education and higher education studies2024-05-15NDI
Endrődy-Nagy OrsolyaÖsszehasonlító és interkulturális pedagógia2024-05-15NDI
Somogyvári Lajos
Németh András
A szocialista pedagógia világképi elemei és gyakorlatai2024-05-15NDI
Tóth PéterA problémamegoldó kompetencia vizsgálata a magyar nyelv és irodalom tantárgy-pedagógiai kontextusában2024-05-15NDI
Vincze BeatrixA múzeumpedagógia elmélete és története - múzeumpedagógia a 21. században2024-05-15NDI
Boros SzilviaDisordered eating and sport injuries in sports2024-05-15NDI
Rapos NóraPedagógusképzés-kutatás különös tekintettel a szakmódszertani vonatkozásokra2024-05-15NDI
Fehérvári Anikó
Asztalos Andrea
A zenei képességek, készségek fejlesztése az ének-zene órákon2024-05-15NDI
Hercz MáriaSocial entrepreneurial education with challenge-based learning in childhood2024-05-15NDI
Papp GabriellaIntegráció/Inklúzió, speciális szükséglet a társadalmi, nevelési és oktatási folyamatokban2024-05-15NDI
Endrődy-Nagy OrsolyaChildhood and cultural diversity2024-05-15NDI
Adamecz Anna
Széll Krisztián
Inequalities in human capital formation and returns to education (quantitative research using secondary data)2024-05-15NDI
Márkus EszterSúlyosan-halmozottan fogyatékos (magas támogatási szükségletű) személyek gyógypedagógiai támogatása - korai fejlesztéstől az önrendelkezésig2024-05-15NDI
Zsolnai AnikóSzociális és érzelmi készségek,képességek fejlődése gyermekkorban2024-05-15NDI
Gősi ZsuzsannaSport és társadalom2024-05-15NDI
Rapos NóraMásodik karriert kezdő tanárok szakmai tanulása2024-05-15NDI
Fehérvári Anikó
Asztalos Andrea
Szakmódszertani fejlesztések a zeneoktatásban2024-05-15NDI
Hercz MáriaSupporting teachers and trainees2024-05-15NDI
Perlusz AndreaAz integráció és inklúzió különböző aspektusai: víziók, attitűdök, feltételek, módszertani megfontolások és befogadó közösségek2024-05-15NDI
Garai Imre
Szabó Zoltán András
A neveléstudomány tudományelmélet és történet – hazai irányzatok, nemzetközi recepciós hatások2024-05-15NDI
Béki Piroska BoglárkaGender kérdések a sportokban2024-05-15NDI
Kopp ErikaKépzési programok fejlesztése és vizsgálata2024-05-15NDI
Zsolnai AnikóSocial and emotional learning and education2024-05-15NDI
Gősi ZsuzsannaKettős karrier a sportban2024-05-15NDI
Győri JánosA magyarországi pénzügyi elitbe tartozó szülők gyermeknevelési és iskoláztatási nézetei2024-05-15NDI
Fehérvári Anikó
Asztalos Andrea
Populáris zene helye és szerepe az ének-zene oktatásban2024-05-15NDI
Némethné Tóth OrsolyaA mozgás, mint a fejlesztés eszköze2024-05-15NDI
Nguyen Luu Lan AnhAkkulturáció, adaptáció és oktatás.2024-05-15NDI
Garai ImrePedagógiai professziótörténet2024-05-15NDI
Béki Piroska BoglárkaHavas sportok fejlődésének oktatásmódszertani kérdései2024-05-15NDI
Kopp ErikaCurriculum in Teacher Education and Higher Education2024-05-15NDI
Kas BenceA nyelvi és beszédképesség zavarainak diagnosztikus és intervenciós fókuszú vizsgálatai2024-05-15NDI
Gősi ZsuzsannaSportszervezetek és működésük2024-05-15NDI
Győri JánosHétvégi közösségi oktatás a magyarországi kínai, vietnámi és/vagy más bevándorló tanulói csoportok körében2024-05-15NDI
Varga AttilaSustainability Education2024-05-15NDI
Berencsi AndreaMozgástanulás tipikus és atipikus fejlődés esetén2024-05-15NDI
Lénárd SándorA szervezet és a vezetés szerepe a tantárgypedagógiai innovációkban2024-05-15NDI
Garai ImreHistory of the teacher professions2024-05-15NDI
Béki Piroska BoglárkaKüzdősportok oktatásmódszertani kérdései2024-05-15NDI
Győriné Stefanik KrisztinaAutizmussal élő gyerekek és felnőttek társadalmi inklúziójának támogatása2024-05-15NDI
Rónay ZoltánAlapvető jogok és oktatás2024-05-15NDI
H. Ekler JuditAz iskolai testnevelés szerepe és lehetőségei a nevelésben és a komplex személyiségfejlesztésben.2024-05-15NDI
Győri JánosEquity and elitism in gifted education in different cultural contexts2024-05-15NDI
Dorner HelgaFelnőttkori tanulás innovatív formái2024-05-15NDI
Kövi ZsuzsannaLelki egészség meghatározói tanulási vagy viselkedési zavart mutató iskolásoknál2024-05-15NDI
Lénárd SándorKöznevelési és szakképzési intézmények fejlesztésének eredményes támogatási formái2024-05-15NDI
Szabó AttilaExamination of the test-anxiety-buffering capacity of laughter2024-05-15NDI
Fülöp MártaA versengés családi szocializációja különböző kultúrákban2024-05-15NDI
Bodnár GáborHistory and Theory of Music Education2024-05-15NDI
Csehné Papp ImolaAz oktatás munkaerőpiaci kimenete2024-05-15NDI
Novák Géza MátéAlkalmazott színház, dráma, mozgás és testtudat alapú kutatások2024-05-15NDI
Győri JánosSocial and cultural patterns in out-of-school gifted education2024-05-15NDI
Dorner HelgaNemzetköziesítés módszertani megoldásai a felnőttképzésben és a felsőoktatásban2024-05-15NDI
Szilárd ZsuzsannaMegváltozott teljesítőképességgel élők igénye és kötődése a fizikai aktivitáshoz2024-05-15NDI
Lénárd SándorTantárgyi attitűdök vizsgálata2024-05-15NDI
Szabó AttilaEffects of public-speech anxiety on oral presentation2024-05-15NDI
Fülöp MártaMagyarországi bevándorló családok és az iskolai verseny2024-05-15NDI
Mészáros GyörgyNevelésfilozófiák összehasonlító vizsgálata2024-05-15NDI
Csehné Papp ImolaFókuszban a Z generáció oktatása2024-05-15NDI
Tar ÉvaA beszédállapot fonetikai/fonológiai sajátosságai beszédhanghibákban2024-05-15NDI
Győri János14-18 éves tanulók mint magántanárok: a tanítás autodidakta tanulásának jellemzői a tanárképzést megelőző korosztályban, különböző kulturális kontextusokban2024-05-15NDI
Dorner HelgaEgyetemi oktatók szakmai fejlődése nemzetközi empirikus kutatások kontextusában2024-05-15NDI
Szilárd ZsuzsannaMegkésett idegrendszeri fejlődés2024-05-15NDI
Szabó AttilaA helyzet-teremtette kísértés és személyes jellemzők kölcsönhatása a plagizálásra2024-05-15NDI
Csehné Papp ImolaA regionális egyenlőtlenségek megnyilvánulása az oktatásban2024-05-15NDI
Simonovits BorbálaKözösségi gazdaság2024-05-15NDI
Mészáros GyörgyPedagógiai etnográfiai vizsgálatok2024-05-15NDI
Széll KrisztiánIskolai légkör, tanulói és iskolai jóllét2024-05-15NDI
Győri JánosNative and foreign language learning and use preferences in different cultural contexts in multilingual societies2024-05-15NDI
Horváth LászlóMesterséges intelligencia az oktatásban2024-05-15NDI
Kassay LiliBusiness operations of professional team sports2024-05-15NDI
Káplár-Kodácsy KingaThe role of adult learning theory in the practice of mentoring2024-05-15NDI
Csehné Papp ImolaÚj kihívások a humánstratégiában2024-05-15NDI
Németh András
Lanszki Anita
Összehasonlító táncpedagógia - elméleti és történeti megközelítésben2024-05-15NDI
Németh ZsoltKonfliktuspedagógia és konfliktusmenedzsment a köznevelés, a közoktatás, a felsőoktatás és sport környezetében2024-05-15NDI
Mészáros GyörgyKritikai pedagógia, egyenlőtlenségek és társadalmi nevelés2024-05-15NDI
Széll KrisztiánEredményesség, esélyegyenlőség és méltányosság az oktatásban2024-05-15NDI
Győri JánosThe role of social and cognitive development of Chinese and Hungarian students in their understanding of their teaching ability2024-05-15NDI
Endrődy-Nagy OrsolyaKoragyermekkor interdiszciplináris megközelítésben2024-05-15NDI
Juhász TímeaA mesterséges Intelligencia és a bizalom kérdése az oktatásban a felnőttkori tanulás kontextusában2024-05-15NDI
Káplár-Kodácsy KingaReflective practice of teachers in higher education2024-05-15NDI
Csehné Papp ImolaThe economic aspect of career planning2024-05-15NDI
Németh András
Lanszki Anita
Művészetpedagógia, virtualitás és digitalizáció2024-05-15NDI
Németh ZsoltPozitív- és fekete pedagógia megjelenése a testnevelés és sport környezetében2024-05-15NDI
Kálmán OrsolyaHigher Education teachers' innovation competence and professional development and learning2024-05-15NDI
Széll KrisztiánOktatási programok értékelése2024-05-15NDI
Csizér KataNyelvtanulási motiváció2024-05-15NDI
Endrődy-Nagy OrsolyaEarly childhood in global context2024-05-15NDI
Juhász TímeaPerfekcionizmus2024-05-15NDI
Vincze BeatrixAz életreform mozgalmak és a reformpedagógia kapcsolata - elméleti, történeti megközelítésben2024-05-15NDI
Boros SzilviaProblematikus étkezési magatartás a sportban2024-05-15NDI
Rapos NóraPedagógusok tanulása2024-05-15NDI
Németh ZsoltA testnevelő tanárokkal szemben támasztott nevelési-, tanítási-, oktatási-, vezetési- és kommunikációs stílusok és kompetenciák megjelenése napjaink változó világában2024-05-15NDI
Kálmán OrsolyaFelsőoktatási oktatók innovációs kompetenciája és szakmai fejlődése, tanulása2024-05-15NDI
Tóth PéterLearning problems2024-05-15Kazy
Tóth PéterPedagogy for VET2024-05-15Kazy
Tóth PéterDevelopment of Problem Based Learning in Online Education2024-05-15KAZY
Tóth PéterSzakképzés-pedagógiai kutatás2024-05-15Kazy


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )