témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Fényes Hajnalka | Gender differences in education | 2024-05-15 | 202 |
Bacskai Katinka | The importance of parental involvement in the school success of students with learning disabilities | 2024-05-15 | DE201 |
Páskuné Kiss Judit | Zenepszichológia | 2024-05-15 | PszIn |
Páskuné Kiss Judit | A kapcsolati erőforrások hatása az iskolai teljesítmény-motivációra | 2024-05-15 | PszIn |
Angyalosi Gergely | A francia neostrukturalizmus filozófiája | 2024-05-15 | 232e |
Angyalosi Gergely | A XX. századi filozófia emberképei | 2024-05-15 | 232e |
Angyalosi Gergely | A modern, posztmodern és dekonstruktív esztétikai elméletek | 2024-05-15 | 232e |
Tánczos Péter | 19. századi esztétikai elméletek | 2024-05-15 | DEFIL |
Valastyán Tamás | Hermeneutika, kritikaelmélet és esztétikai tapasztalat | 2024-05-15 | DEFIL |
Valastyán Tamás | Hermeneutika, kritikaelmélet és esztétikai tapasztalat | 2024-05-15 | DEFIL |
Balázs Katalin | A társadalmi célú meggyőző kommunikáció | 2024-05-15 | P/122 |
Balázs Katalin | Meggyőző kommunikáció és kreativitás | 2024-05-15 | P/122 |
Polónyi István | Oktatás-gazdaságtani kutatások | 2024-05-15 | NevTu |
Polónyi István | Felsőoktatás-politikai kutatások | 2024-05-15 | NevTu |
Bacskai Katinka | Teachers of Low SES Schools | 2024-05-15 | MB202 |
Horváth Lajos | Elmefilozófia | 2024-05-15 | DEFI |
Tánczos Péter | Reprezentáció és figurativitás a modern filozófiában | 2024-05-15 | DEFI |
Tánczos Péter | Esztétikai elméletek a késő modernitásban | 2024-05-15 | DEFI |
Tánczos Péter | Nyelvfilozófiai teóriák a 18-19. századi német filozófiában | 2024-05-15 | DEFI |
Valastyán Tamás | Jelenkori magyar irodalom és értekező próza | 2024-05-15 | DEFI |
Valastyán Tamás | Német idealizmus | 2024-05-15 | DEFI |
Bocsi Veronika | Egyenlőtlenségek a közoktatásban | 2024-05-15 | DENI |
Buda András | Az információs társadalom oktatása Leírás: | 2024-05-15 | DENI |
Ceglédi Tímea | Társadalmi egyenlőtlenségek, romológia, reziliencia | 2024-05-15 | DENI |
Ceglédi Tímea | Szülői bevonódás diverz oktatási környezetben | 2024-05-15 | DENI |
Chrappán Magdolna | A természettudományos oktatás tantervi és metodikai problémái | 2024-05-15 | DENI |
Csépes Ildikó | Nyelvpedagógiai kihívások a 21. században | 2024-05-15 | DENI |
Deákné Dusa Ágnes Réka | A felsőoktatás nemzetköziesedése | 2024-05-15 | DENI |
Deákné Dusa Ágnes Réka | Helping and hindering factors of becoming an internationally mobile student | 2024-05-15 | DENI |
Fényes Hajnalka | Többváltozós és többszintű elemzések és alkalmazásaik | 2024-05-15 | DENI |
Fényes Hajnalka | Önkéntesség a felsőoktatásban és a középiskolákban | 2024-05-15 | DENI |
Fónai Mihály | Mobilitási folyamatok a felsőoktatásban | 2024-05-15 | DENI |
Fónai Mihály | Fiatal diplomások a munkaerőpiacon: átmenet és illeszkedés | 2024-05-15 | DENI |
Fónai Mihály | Romák és a többségi társadalom intézményeinek a viszonya | 2024-05-15 | DENI |
Györgyi Zoltán | Nemzeti szakképzési rendszerek társadalmi-gazdasági beágyazottsága | 2024-05-15 | DENI |
Hegedűs Roland | Sajátos nevelési igényű, hátrányos helyzetű gyermekek az oktatási rendszerben | 2024-05-15 | DENI |
Juhász Erika | A hàlózatelmèlet megvalósulása a Kárpát-medencei magyar közművelődésben: művelődés és nonformàlis tanulás hálózatokban | 2024-05-15 | DENI |
Juhász Erika | A közművelődésben zajló kulturális tanulás szerepe az egész életen át tartó tanulásban | 2024-05-15 | DENI |
Kovács Karolina Eszter | Egészség és sport középiskolás és felsőoktatási hallgatók körében | 2024-05-15 | DENI |
Kovács Karolina Eszter | Egészség és sport középiskolás és felsőoktatási hallgatók körében | 2024-05-15 | DENI |
Kovács Karolina Eszter | A különleges bánásmód szerepe a tanuló és a pedagógus szempontjából | 2024-05-15 | DENI |
Kovács-Nagy Klára | Sportolás és eredményesség | 2024-05-15 | DENI |
Márkus Edina | A felnőtoktatás és -képzés intézményi és résztvevői megközelítésben | 2024-05-15 | DENI |
Márkus Edina | A felnőttkorúak tanulása Magyarországon | 2024-05-15 | DENI |
Polónyi István | Az oktatás különböző szintjei gazdasági összefüggéseinek és kapcsolatainak elemzése | 2024-05-15 | DENI |
Polónyi István | A humán erőforrások fejlesztésével, fejlettségével kapcsolatos kutatások | 2024-05-15 | DENI |
Tódor Imre | A középiskolák hozzáadott pedagógiai értékének vizsgálata Székelyföldön | 2024-05-15 | DENI |
Tódor Imre | A fenntarthatóságra nevelés intézményszintű dimenziójának analízise | 2024-05-15 | DENI |
Biczó Gábor | Alkalmazott társadalomtudomány elmélete, gyakorlata és etikája | 2024-05-15 | FilIn |
Biczó Gábor | Hermeneutika és interpretív antropológia | 2024-05-15 | FilIn |
Kovách Imre | Társadalmi integráció – a jelenkori magyar társadalom | 2024-05-15 | DE 39 |
Kovách Imre | Város- és faluszociológia | 2024-05-15 | DE 39 |
Hévizi Ottó | Lukács filozófiája | 2024-05-15 | 232c |
Hévizi Ottó | Kierkegaard filozófiája | 2024-05-15 | 232c |
Hévizi Ottó | Kant filozófiája | 2024-05-15 | 232c |
Pusztai Gabriella | Szülők gyermeknevelési kultúrájának és iskolai bevonásának összehasonlítása az állami és az egyházi iskolákban | 2024-05-15 | FŐ203 |
Hévizi Ottó | Nietzsche filozófiája és 20. századi recepciója | 2024-05-15 | DE FI |
Csoba Judit | A szociális szakma humánerőforrásának szerkezete, változása az elmúlt két évtizedben | 2024-05-15 | SzocI |
Csoba Judit | A munkaérték átalakulása és a munkavállalókkal kapcsolatos elvárások megváltozása az elmúlt évtizedekben | 2024-05-15 | SzocI |
Csoba Judit | Helyi társadalmak, kirekesztettség, területi egyenlőtlenségek elemzése | 2024-05-15 | SzocI |
Csoba Judit | A foglalkoztatáspolitika és az aktív munkaerő-piaci politikák változása Európában és Magyarországon | 2024-05-15 | SzocI |
Balázs Katalin | Időskorúak fogyasztóvédelmi sérülékenysége | 2024-05-15 | DEPSZ |
Csukonyi Csilla | Ember-robot interakciók pszichológiai megközelítései | 2024-05-15 | DEPSZ |
Csukonyi Csilla | E-sportolók pszichológiai vizsgálati megközelítései | 2024-05-15 | DEPSZ |
Kerülő Judit | Lemorzsolódás a felsőoktatási intézményekből | 2024-05-15 | DEPSZ |
Kerülő Judit | A korai iskolaelhagyás tendenciái és megelőzésének lehetőségei | 2024-05-15 | DEPSZ |
Malét-Szabó Erika | Az egészségtudatosság és az egészségmagatartas sajátosságai és összefüggései a rendvédelmi hivatásos állomány körében | 2024-05-15 | DEPSZ |
Molnárné Kovács Judit | A nemi szerep pszichológiája a mai Magyarországon | 2024-05-15 | DEPSZ |
Molnárné Kovács Judit | Az igazságtalanságokra adott különböző válaszok mintázatai, meghatározói, valamint egyéni és közösségi következményei | 2024-05-15 | DEPSZ |
Molnárné Kovács Judit | A megbocsátás előzményei, összetevői és következményei | 2024-05-15 | DEPSZ |
Nagy Terézia | Menekültek és az integráció formái | 2024-05-15 | DEPSZ |
Nagy Terézia | Társadalmi integráció és kirekesztés (Hátrányos helyzetűek, migránsok, kisebbségek) | 2024-05-15 | DEPSZ |
Nagy Terézia | Társadalmi felelősségvállalás | 2024-05-15 | DEPSZ |
Olajos Tímea | Aszinkron fejlődés, kétszeresen kivételes tehetségek | 2024-05-15 | DEPSZ |
Olajos Tímea | A tehetség szocio-emocionális aspektusai, a tehetségesek személyiségjellemzői | 2024-05-15 | DEPSZ |
Páskuné Kiss Judit | A tehetség fejlődését befolyásoló intra- és interperszonális katalizátorok | 2024-05-15 | DEPsz |
Szabó Éva | Normák alakulása működése iskolai osztályokban, csoportokban, nevelőtestületekben. A normatorzulás jelenségének vizsgálata | 2024-05-15 | DEPSZ |
Szabó Éva | Az iskolai klíma tényezői és hatása a tanulmányi eredményességre, pszichológiai jóllétre és a kiégésre. | 2024-05-15 | DEPSZ |
Szabó Éva | Diákok kiégettségének és a lemorzsolódás pszichológiai tényezőinek vizsgálata - középiskolai és egyetemi korosztályban | 2024-05-15 | DEPSZ |
Szabó Éva | Tanárok kiégésének tényezői: szervezeti és egyéni faktorok kapcsolata- közoktatásban és felsőoktatásban | 2024-05-15 | DEPSZ |
Huszti Éva | Fiatalok az információs társadalomban: offline és online kapcsolatok a mindennapokban. | 2024-05-15 | DESZI |
Huszti Éva | Idősek életmódja, életminősége és a társas kapcsolatok szerepe, a társas támogatórendszer működése | 2024-05-15 | DESZI |
Huszti Éva | Az egyéni kapcsolathálózat, a társas kapcsolatok szerepe a társadalmi integrációban | 2024-05-15 | DESZI |
Mohácsi Márta | Javadalmazásmenedzsment | 2024-05-15 | DESZI |
Mohácsi Márta | Oktatás- és tudásmenedzsment | 2024-05-15 | DESZI |
Mohácsi Márta | Karrier- tehetség- és teljesítménymenedzsment | 2024-05-15 | DESZI |
Mohácsi Márta | Az oktatás és a munkaerőpiac illeszkedése | 2024-05-15 | DESZI |
Mohácsi Márta | A HR-funkciók szerepváltozásai a magyarországi szervezeteknél | 2024-05-15 | DESZI |
Oláh Szabolcs Béla | A millenárisok médiahasználata | 2024-05-15 | DESZI |
Rusinné Fedor Anita | A fiatalok szexuális nevelésének lehetőségei | 2024-05-15 | DESZI |
Rusinné Fedor Anita | A fiatalok továbbtanulási motivációinak és munkaerőpiaci elvárásainak vizsgálata | 2024-05-15 | DESZI |
Bugár István | Vallásfilozófiai problémák történeti megközelítésben | 2024-05-15 | FI |
Bacskai Katinka | Hátrányos helyzetű diákokat tanító tanárok | 2024-05-15 | DENTI |
Bacskai Katinka | Szektorközi összehasonlítások a közoktatásban | 2024-05-15 | DENTI |
Bocsi Veronika | A romológiai oktatás- és nevelésszociológiai aspektusai | 2024-05-15 | DENTI |
Bocsi Veronika | Az értékkutatások nevelésszociológiai aspektusai | 2024-05-15 | DENTI |
Bocsi Veronika | A hallgatói szocializáció folyamatának vizsgálata | 2024-05-15 | DENTI |
Ceglédi Tímea | Tehetséggondozás, szakkollégiumok | 2024-05-15 | DENTI |
Fényes Hajnalka | Társadalmi mobilitás a felsőoktatásban | 2024-05-15 | DENTI |
Fényes Hajnalka | Társadalmi mobilitás a felsőoktatásban | 2024-05-15 | DENTI |