témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Győri János | 14-18 éves tanulók mint magántanárok: a tanítás autodidakta tanulásának jellemzői a tanárképzést megelőző korosztályban, különböző kulturális kontextusokban | 2024-05-15 | NDI |
Tar Éva | A beszédállapot fonetikai/fonológiai sajátosságai beszédhanghibákban | 2024-05-15 | NDI |
Szabó Attila | A helyzet-teremtette kísértés és személyes jellemzők kölcsönhatása a plagizálásra | 2024-05-15 | NDI |
Győri János | A magyarországi pénzügyi elitbe tartozó szülők gyermeknevelési és iskoláztatási nézetei | 2024-05-15 | NDI |
Juhász Tímea | A mesterséges Intelligencia és a bizalom kérdése az oktatásban a felnőttkori tanulás kontextusában | 2024-05-15 | NDI |
Némethné Tóth Orsolya | A mozgás, mint a fejlesztés eszköze | 2024-05-15 | NDI |
Vincze Beatrix | A múzeumpedagógia elmélete és története - múzeumpedagógia a 21. században | 2024-05-15 | NDI |
Garai Imre Szabó Zoltán András | A neveléstudomány tudományelmélet és történet – hazai irányzatok, nemzetközi recepciós hatások | 2024-05-15 | NDI |
Kas Bence | A nyelvi és beszédképesség zavarainak diagnosztikus és intervenciós fókuszú vizsgálatai | 2024-05-15 | NDI |
Tóth Péter | A problémamegoldó kompetencia vizsgálata a magyar nyelv és irodalom tantárgy-pedagógiai kontextusában | 2024-05-15 | NDI |
Csehné Papp Imola | A regionális egyenlőtlenségek megnyilvánulása az oktatásban | 2024-05-15 | NDI |
Lénárd Sándor | A szervezet és a vezetés szerepe a tantárgypedagógiai innovációkban | 2024-05-15 | NDI |
Somogyvári Lajos Németh András | A szocialista pedagógia világképi elemei és gyakorlatai | 2024-05-15 | NDI |
Németh Zsolt | A testnevelő tanárokkal szemben támasztott nevelési-, tanítási-, oktatási-, vezetési- és kommunikációs stílusok és kompetenciák megjelenése napjaink változó világában | 2024-05-15 | NDI |
Fülöp Márta | A versengés családi szocializációja különböző kultúrákban | 2024-05-15 | NDI |
Fehérvári Anikó Asztalos Andrea | A zenei képességek, készségek fejlesztése az ének-zene órákon | 2024-05-15 | NDI |
Takács Szabolcs | Adaptív tanulási/mérési rendszerek vizsgálata | 2024-05-15 | NDI |
Nguyen Luu Lan Anh | Akkulturáció, adaptáció és oktatás. | 2024-05-15 | NDI |
Rónay Zoltán | Alapvető jogok és oktatás | 2024-05-15 | NDI |
Novák Géza Máté | Alkalmazott színház, dráma, mozgás és testtudat alapú kutatások | 2024-05-15 | NDI |
Győriné Stefanik Krisztina | Autizmussal élő gyerekek és felnőttek társadalmi inklúziójának támogatása | 2024-05-15 | NDI |
Vincze Beatrix | Az életreform mozgalmak és a reformpedagógia kapcsolata - elméleti, történeti megközelítésben | 2024-05-15 | NDI |
Perlusz Andrea | Az integráció és inklúzió különböző aspektusai: víziók, attitűdök, feltételek, módszertani megfontolások és befogadó közösségek | 2024-05-15 | NDI |
H. Ekler Judit | Az iskolai testnevelés szerepe és lehetőségei a nevelésben és a komplex személyiségfejlesztésben. | 2024-05-15 | NDI |
Csehné Papp Imola | Az oktatás munkaerőpiaci kimenete | 2024-05-15 | NDI |
Kassay Lili | Business operations of professional team sports | 2024-05-15 | NDI |
Endrődy-Nagy Orsolya | Childhood and cultural diversity | 2024-05-15 | NDI |
Kopp Erika | Curriculum in Teacher Education and Higher Education | 2024-05-15 | NDI |
Tóth Péter | Development of Problem Based Learning in Online Education | 2024-05-15 | KAZY |
Boros Szilvia | Disordered eating and sport injuries in sports | 2024-05-15 | NDI |
Endrődy-Nagy Orsolya | Early childhood in global context | 2024-05-15 | NDI |
Szabó Attila | Effects of public-speech anxiety on oral presentation | 2024-05-15 | NDI |
Dorner Helga | Egyetemi oktatók szakmai fejlődése nemzetközi empirikus kutatások kontextusában | 2024-05-15 | NDI |
Győri János | Equity and elitism in gifted education in different cultural contexts | 2024-05-15 | NDI |
Széll Krisztián | Eredményesség, esélyegyenlőség és méltányosság az oktatásban | 2024-05-15 | NDI |
Szabó Attila | Examination of the test-anxiety-buffering capacity of laughter | 2024-05-15 | NDI |
Dorner Helga | Felnőttkori tanulás innovatív formái | 2024-05-15 | NDI |
Kálmán Orsolya | Felsőoktatási oktatók innovációs kompetenciája és szakmai fejlődése, tanulása | 2024-05-15 | NDI |
Csehné Papp Imola | Fókuszban a Z generáció oktatása | 2024-05-15 | NDI |
Béki Piroska Boglárka | Gender kérdések a sportokban | 2024-05-15 | NDI |
Béki Piroska Boglárka | Havas sportok fejlődésének oktatásmódszertani kérdései | 2024-05-15 | NDI |
Győri János | Hétvégi közösségi oktatás a magyarországi kínai, vietnámi és/vagy más bevándorló tanulói csoportok körében | 2024-05-15 | NDI |
Kálmán Orsolya | Higher Education teachers' innovation competence and professional development and learning | 2024-05-15 | NDI |
Bodnár Gábor | History and Theory of Music Education | 2024-05-15 | NDI |
Garai Imre | History of the teacher professions | 2024-05-15 | NDI |
Adamecz Anna Széll Krisztián | Inequalities in human capital formation and returns to education (quantitative research using secondary data) | 2024-05-15 | NDI |
Papp Gabriella | Integráció/Inklúzió, speciális szükséglet a társadalmi, nevelési és oktatási folyamatokban | 2024-05-15 | NDI |
Széll Krisztián | Iskolai légkör, tanulói és iskolai jóllét | 2024-05-15 | NDI |
Kopp Erika | Képzési programok fejlesztése és vizsgálata | 2024-05-15 | NDI |
Gősi Zsuzsanna | Kettős karrier a sportban | 2024-05-15 | NDI |
Németh Zsolt | Konfliktuspedagógia és konfliktusmenedzsment a köznevelés, a közoktatás, a felsőoktatás és sport környezetében | 2024-05-15 | NDI |
Endrődy-Nagy Orsolya | Koragyermekkor interdiszciplináris megközelítésben | 2024-05-15 | NDI |
Lénárd Sándor | Köznevelési és szakképzési intézmények fejlesztésének eredményes támogatási formái | 2024-05-15 | NDI |
Simonovits Borbála | Közösségi gazdaság | 2024-05-15 | NDI |
Mészáros György | Kritikai pedagógia, egyenlőtlenségek és társadalmi nevelés | 2024-05-15 | NDI |
Béki Piroska Boglárka | Küzdősportok oktatásmódszertani kérdései | 2024-05-15 | NDI |
Tóth Péter | Learning problems | 2024-05-15 | Kazy |
Kövi Zsuzsanna | Lelki egészség meghatározói tanulási vagy viselkedési zavart mutató iskolásoknál | 2024-05-15 | NDI |
Fülöp Márta | Magyarországi bevándorló családok és az iskolai verseny | 2024-05-15 | NDI |
Rapos Nóra | Második karriert kezdő tanárok szakmai tanulása | 2024-05-15 | NDI |
Szilárd Zsuzsanna | Megkésett idegrendszeri fejlődés | 2024-05-15 | NDI |
Szilárd Zsuzsanna | Megváltozott teljesítőképességgel élők igénye és kötődése a fizikai aktivitáshoz | 2024-05-15 | NDI |
Horváth László | Mesterséges intelligencia az oktatásban | 2024-05-15 | NDI |
Berencsi Andrea | Mozgástanulás tipikus és atipikus fejlődés esetén | 2024-05-15 | NDI |
Németh András Lanszki Anita | Művészetpedagógia, virtualitás és digitalizáció | 2024-05-15 | NDI |
Győri János | Native and foreign language learning and use preferences in different cultural contexts in multilingual societies | 2024-05-15 | NDI |
Dorner Helga | Nemzetköziesítés módszertani megoldásai a felnőttképzésben és a felsőoktatásban | 2024-05-15 | NDI |
Mészáros György | Nevelésfilozófiák összehasonlító vizsgálata | 2024-05-15 | NDI |
Csizér Kata | Nyelvtanulási motiváció | 2024-05-15 | NDI |
Széll Krisztián | Oktatási programok értékelése | 2024-05-15 | NDI |
Endrődy-Nagy Orsolya | Összehasonlító és interkulturális pedagógia | 2024-05-15 | NDI |
Németh András Lanszki Anita | Összehasonlító táncpedagógia - elméleti és történeti megközelítésben | 2024-05-15 | NDI |
Mészáros György | Pedagógiai etnográfiai vizsgálatok | 2024-05-15 | NDI |
Garai Imre | Pedagógiai professziótörténet | 2024-05-15 | NDI |
Rapos Nóra | Pedagógusképzés-kutatás különös tekintettel a szakmódszertani vonatkozásokra | 2024-05-15 | NDI |
Rapos Nóra | Pedagógusok tanulása | 2024-05-15 | NDI |
Tóth Péter | Pedagogy for VET | 2024-05-15 | Kazy |
Juhász Tímea | Perfekcionizmus | 2024-05-15 | NDI |
Fehérvári Anikó Asztalos Andrea | Populáris zene helye és szerepe az ének-zene oktatásban | 2024-05-15 | NDI |
Németh Zsolt | Pozitív- és fekete pedagógia megjelenése a testnevelés és sport környezetében | 2024-05-15 | NDI |
Boros Szilvia | Problematikus étkezési magatartás a sportban | 2024-05-15 | NDI |
Káplár-Kodácsy Kinga | Reflective practice of teachers in higher education | 2024-05-15 | NDI |
Győri János | Social and cultural patterns in out-of-school gifted education | 2024-05-15 | NDI |
Zsolnai Anikó | Social and emotional learning and education | 2024-05-15 | NDI |
Hercz Mária | Social entrepreneurial education with challenge-based learning in childhood | 2024-05-15 | NDI |
Gősi Zsuzsanna | Sport és társadalom | 2024-05-15 | NDI |
Gősi Zsuzsanna | Sportszervezetek és működésük | 2024-05-15 | NDI |
Márkus Eszter | Súlyosan-halmozottan fogyatékos (magas támogatási szükségletű) személyek gyógypedagógiai támogatása - korai fejlesztéstől az önrendelkezésig | 2024-05-15 | NDI |
Hercz Mária | Supporting teachers and trainees | 2024-05-15 | NDI |
Varga Attila | Sustainability Education | 2024-05-15 | NDI |
Tóth Péter | Szakképzés-pedagógiai kutatás | 2024-05-15 | Kazy |
Fehérvári Anikó Asztalos Andrea | Szakmódszertani fejlesztések a zeneoktatásban | 2024-05-15 | NDI |
Zsolnai Anikó | Szociális és érzelmi készségek,képességek fejlődése gyermekkorban | 2024-05-15 | NDI |
Lénárd Sándor | Tantárgyi attitűdök vizsgálata | 2024-05-15 | NDI |
Halász Gábor | Teacher education and higher education studies | 2024-05-15 | NDI |
Csehné Papp Imola | The economic aspect of career planning | 2024-05-15 | NDI |
Káplár-Kodácsy Kinga | The role of adult learning theory in the practice of mentoring | 2024-05-15 | NDI |
Győri János | The role of social and cognitive development of Chinese and Hungarian students in their understanding of their teaching ability | 2024-05-15 | NDI |
Csehné Papp Imola | Új kihívások a humánstratégiában | 2024-05-15 | NDI |