témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Zalán János | A színházművészet esztétikai értéke, a társadalmi hasznosulás tükrében | 2024-05-31 | SZFE |
Zalán János | Művészet és társadalom, művészetpedagógia és közösség építés | 2024-05-31 | SZFE |
Zalán János | Színház-gazdaságtan, művészet- és válságmenedzsment | 2024-05-31 | SZFE |
Vidnyánszky Attila | Színházi struktúrák a kortárs magyar színházi gyakorlatban | 2024-05-31 | SZFE |
Veress Ferenc | Liturgikus tér – szakrális dráma. Az ókeresztény kortól napjainkig | 2024-05-31 | SZFE |
Vecsernyés János | Szerzői film és műfaji film – A magyar történelmi film | 2024-05-31 | SZFE |
Vecsernyés János | A film, a mozi társadalmi és társadalomlélektani szerepének változásai – A technológiai változások hatása a fikciós televíziós műfajok és a játékfilm befogadói szokásaira | 2024-05-31 | SZFE |
Vecsernyés János | Digitális technológia és filmnyelv – Az analóg technológia szimulációja a digitális utómunkában | 2024-05-31 | SZFE |
Tóth Péter | Az átdolgozások dramaturgiai hatása Erkel Bánk bán és Hunyadi László című operáiban | 2024-05-31 | SZFE |
Tóth Péter | A 20. századi magyar gyermekopera jellegzetességeinek bemutatása Szőnyi Erzsébet A makrancos királylány című operáján keresztül | 2024-05-31 | SZFE |
Tóth Péter | Benjamin Britten: Peter Grimes című műve a Magyar Állami Operaház színpadán | 2024-05-31 | SZFE |
Timár András | A magyar dráma és színház története 1949 előtt | 2024-05-31 | SZFE |
Timár András | A kortárs magyar dráma és színház | 2024-05-31 | SZFE |
Timár András | Nemzeti drámáink magyar színpadon | 2024-05-31 | SZFE |
Timár András | Az 1949 előtti magyar dráma és színház kortárs újraírásai, újraolvasásai | 2024-05-31 | SZFE |
Szarvas József | A színház szerepe a kultúraközvetítésben a lokális és globális világban | 2024-05-31 | SZFE |
Szarvas József | Közösségi felelősségvállalás, összművészeti törekvések a Kárpát-medencei színházi együttműködésekben | 2024-05-31 | SZFE |
Szabó Attila | Az 1945 utáni magyar és közép-európai színháztörténet módszertana, színház és múltfeldolgozás | 2024-05-31 | SZFE |
Szabó Attila | Recepciókutatás, színházszociológia | 2024-05-31 | SZFE |
Stőhr Lóránt | A dokumentumfilm kortárs formái | 2024-05-31 | SZFE |
Stőhr Lóránt | A kortárs magyar film | 2024-05-31 | SZFE |
Stőhr Lóránt | Kritikai gyakorlatok a dokumentumfilmben | 2024-05-31 | SZFE |
Smid Róbert | Szöveg és performativitás | 2024-05-31 | SZFE |
Smid Róbert | Klasszikus és kortárs értelmezéselméletek | 2024-05-31 | SZFE |
Sepsi Enikő | Költői színházi formák a XX. és XXI. században | 2024-05-31 | SZFE |
Sepsi Enikő | Színházantropológiai kutatások, rituális színházi formák | 2024-05-31 | SZFE |
Sepsi Enikő | Színházszociológiai kutatások, nézőkutatások és befogadás-vizsgálatok | 2024-05-31 | SZFE |
Sepsi Enikő | A kultúraköziség és a színházi fordítás | 2024-05-31 | SZFE |
Rátóti Zoltán | A magyar polgári színművek születése a XIX. században, azok hatása a XX. században íródott színpadi alkotásokra | 2024-05-31 | SZFE |
Mátyássy Szabolcs | Zenés színházi produkciók elmélete és gyakorlata | 2024-05-31 | SZFE |
Mátyássy Szabolcs | Opera és szöveg | 2024-05-31 | SZFE |
Kocziszky Éva | Klasszikus és romantikus német drámák kortárs színpadon | 2024-05-31 | SZFE |
Kocziszky Éva | Az evangéliumi történet és a példázatok az olasz filmművészetben | 2024-05-31 | SZFE |
Kocziszky Éva | Oidipusz. Szophoklész drámája és filmes adaptációi Pier Paolo Pasolinitől Angela Schanelecig | 2024-05-31 | SZFE |
Kocziszky Éva | A színház kortárs filozófiai megközelítésben | 2024-05-31 | SZFE |
Kiss-B. Atilla | A magyar operett mint összművészeti alkotás | 2024-05-31 | SZFE |
Kiss-B. Atilla | Kortárs magyar zeneszerzők színpadi művei | 2024-05-31 | SZFE |
Kiss-B. Atilla Cseh Dalma | A monoopera - Új műfaj születése a XX. században | 2024-05-31 | SZFE |
Kékesi Attila | Ítélkezni vagy sem: etikai dilemma a dokumentumfilm-készítés során | 2024-05-31 | SZFE |
Káel Csaba | A mozgóképes alkotások technikájának és formátumainak változásai, analóg-digitális átállás | 2024-05-31 | SZFE |
Káel Csaba | A zenés film fejlődése | 2024-05-31 | SZFE |
Káel Csaba | A mozgókép forgalmazás változásainak hatása a tartalom fejlesztésre, mozitól a streamingig | 2024-05-31 | SZFE |
Herczeg Tamás | Szabadtéri színjátszás és szakrális környezete, a színpadi díszlet és látványvilág specialitásai, innovációs lehetőségei a szcenikai fejlődés tükrében | 2024-05-31 | SZFE |
Herczeg Tamás | Az alternatív- és független színházak kapcsolata, törekvéseik magyar színházi élet viszonylatában. | 2024-05-31 | SZFE |
Herczeg Tamás | Az alternatív- és független színházak kapcsolata, törekvéseik magyar színházi élet viszonylatában. | 2024-05-31 | SZFE |
Herczeg Tamás | Tradicionális színház kommunikációja kezdetektől napjainkig, kommunikációs lehetőségei a hálózati társadalomban | 2024-05-31 | SZFE |
Hegedűs D. Géza | A beszédtanítás nagy alakjai, módszerei, a magyar színészképzés történetében | 2024-05-31 | SZFE |
Hegedűs D. Géza | Képzelet és valóság: a színészi közlés különböző csatornái | 2024-05-31 | SZFE |
Hegedűs D. Géza | A színházi nyelv és színpadi beszéd változásai - különös tekintettel a XX. századi radikális társadalmi és kulturális változásokra | 2024-05-31 | SZFE |
Hegedűs D. Géza | A magyar nyelvű színjátszás XXI. századi jelenségei a test- és a beszédkultúra tükrében: a színészképzés lehetőségei, komplex módszerei | 2024-05-31 | SZFE |
Hegedűs D. Géza | Korszakok és színész idolok: hősök és antihősök az eltörlés kultúra tükrében | 2024-05-31 | SZFE |
Győrei Zsolt | A magyar színészet száztizenegy esztendeje (1837-1948) | 2024-05-31 | SZFE |
Győrei Zsolt | A drámai adaptáció elméleti és gyakorlati kérdései | 2024-05-31 | SZFE |
Győrei Zsolt | Magyar dráma a huszadik században | 2024-05-31 | SZFE |
Galántai Csaba | Németh Antal és a bábművészet | 2024-05-31 | SZFE |
Falussy Lilla | Olasz színháztörténet, kortárs olasz színház | 2024-05-31 | SZFE |
Bodolay Géza | Hevesi Sándor és Móricz Zsigmond | 2024-05-31 | SZFE |
Bodolay Géza | Brecht, a színpadmegújító | 2024-05-31 | SZFE |
Bodolay Géza | Marius von Mayenburg és a Schaubühne | 2024-05-31 | SZFE |
Bodolay Géza | Roland Schimmelpfennig – korunk meghatározó német drámaírója | 2024-05-31 | SZFE |
Bodolay Géza | Nyikolaj Vasziljevics Gogol színháza és a 20. század | 2024-05-31 | SZFE |
Bódi Zoltán | A filmes, videós művészi kifejezésmód képi retorikája | 2024-05-31 | SZFE |
Bátori Anna | Kortárs magyar sorozatok: bűnügyi műfajok a képernyőn | 2024-05-31 | SZFE |
Bátori Anna | Hosszú beállítás: Tér-és időkezelés a kortárs realista filmben | 2024-05-31 | SZFE |
Bátori Anna | Multiverzális térszerkesztés a kortárs műfaji filmekben | 2024-05-31 | SZFE |
Bátori Anna | Magyar televízió-történelem: az 1990-es évektől napjainkig | 2024-05-31 | SZFE |
Balázs Géza | A nyilvános beszéd retorikája | 2024-05-31 | SZFE |
Balázs Géza | A népi színjátszástól a posztmodern színházig | 2024-05-31 | SZFE |
Balázs Géza | A művészet evolúciója | 2024-05-31 | SZFE |
Balázs Géza | Jelentésalkotás a művészetekben (irodalom, film, színház) | 2024-05-31 | SZFE |
Antal Zsolt | Közönségből közösség – a kulturális és művészeti produkciók közvetítésének kortárs módszerei | 2024-05-31 | SZFE |
Almási Tamás | A dokumentumfilm hitelességének kérdése a digitális korban alkotói és befogadói oldalról | 2024-05-31 | SZFE |
Almási Tamás | Társadalmi téma feldolgozása a dokumentumfilmben a kortárs, sikerközpontú dokumentumfilmezés körülményei között | 2024-05-31 | SZFE |
Ács Norbert | A bábszínész identitásának változásai | 2024-05-31 | SZFE |