témavezető: Soós Mihály
helyszín (magyar oldal): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar helyszín rövidítés: DEGTK
A kutatási téma leírása:
A B2B (szervezeti) piacon történő marketingkommunikáció jellemzően más fókuszpontokkal rendelkezik, mint a B2B (fogyasztói) piacokon beváltak. E területbe tartozik az intézmények, mint az egyetemek és azok partnerei közötti kapcsolattartás is. A téma vizsgálatához kommunikációs modellek alkalmazására van szükség, amelyek hatásfoka eltérő lehet. Az optimális kommunikációs modell alkalmazásával tökéletesíteni lehet a vizsgált terület stratégiai tervezését. Az intézmények és egyéb szervezetek közti kapcsolatok felkutatása, vagy akár a meglévő partnerekkel való kapcsolattartás a jelen korunk számos különböző felületén lehetséges, ezek hasznosságára és hatékonyságára, valamint stratégiai szintű alkalmazásukra terjed ki a téma kutatási háttere.
előírt nyelvtudás: magyar ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): angol felvehető hallgatók száma: 1