Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Soós Mihály
Kommunikációs modellek és hatékonyságuk a B2B szektorban: Intézmények közti kapcsolatok kialakításának és menedzselésének új dimenziói

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Debreceni Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola

témavezető: Soós Mihály
helyszín (magyar oldal): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
helyszín rövidítés: DEGTK


A kutatási téma leírása:

A B2B (szervezeti) piacon történő marketingkommunikáció jellemzően más fókuszpontokkal rendelkezik, mint a B2B (fogyasztói) piacokon beváltak. E területbe tartozik az intézmények, mint az egyetemek és azok partnerei közötti kapcsolattartás is. A téma vizsgálatához kommunikációs modellek alkalmazására van szükség, amelyek hatásfoka eltérő lehet. Az optimális kommunikációs modell alkalmazásával tökéletesíteni lehet a vizsgált terület stratégiai tervezését. Az intézmények és egyéb szervezetek közti kapcsolatok felkutatása, vagy akár a meglévő partnerekkel való kapcsolattartás a jelen korunk számos különböző felületén lehetséges, ezek hasznosságára és hatékonyságára, valamint stratégiai szintű alkalmazásukra terjed ki a téma kutatási háttere.

előírt nyelvtudás: magyar
ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): angol
felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2024-08-21

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )