Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Soós Mihály
A szórakoztatóipar marketingkommunikációjának és a különböző stratégiák hatékonyságának vizsgálata

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Debreceni Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola

témavezető: Soós Mihály
helyszín (magyar oldal): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
helyszín rövidítés: DEGTK


A kutatási téma leírása:

A kutatás kiterjed a filmek, zenei produkciók, videojátékok és egyéb szórakoztató tartalmak promóciós technikáira. Különös figyelmet fordít a közösségi média szerepére, valamint az influenszerek és a hirdetések hatékonyságára. Az eredmények alapján megállapítható, mely stratégiák hoznak nagyobb elérést és bevételt az iparág szereplői számára. A kutatás hozzájárul a hatékonyabb marketingtervezéshez és a versenyelőny növeléséhez a szórakoztatóiparban.

előírt nyelvtudás: magyar
ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): angol
felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2024-08-21

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )