Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Hajdú Noémi
Digital marketing Globális Kihívásai és Stratégiai Sikerfaktorok: Területek és Eszközök Elemzése

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Miskolci Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Hantos Elemér Gazdálkodás- és Regionális Tudományi Doktori Iskola

témavezető: Hajdú Noémi
helyszín (magyar oldal): Miskolci Egyetem
helyszín rövidítés: ME


A kutatási téma leírása:

A kutatás célja a digitális marketing dinamikájának vizsgálata különös hangsúlyt fektetve olyan területekre, mint az e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, online marketing controlling, és a mesterséges intelligencia szerepe.

1. E-kereskedelem:
Milyen trendek befolyásolják az e-kereskedelmi stratégiákat és hogyan alkalmazkodnak a vállalatok az online értékesítés kihívásaihoz?

2. Fogyasztói Magatartás:
Milyen hatást gyakorolnak a digitális csatornák a fogyasztók vásárlási döntéseire a különböző országokban? Hogyan befolyásolják az online élmények és a tartalomfogyasztás a fogyasztói preferenciákat?

3. Online Marketing Controlling:
Milyen módszerek és eszközök segítik a vállalatokat az online marketing hatékonyságának mérésében és ellenőrzésében?

4. Mesterséges Intelligencia (MI) Szerepe:
Milyen módon integrálják a vállalatok a mesterséges intelligenciát a digitális marketingstratégiáikba? Hogyan járul hozzá a MI a személyre szabott élmények és a célzott marketing hatékonyságához?

Várt Eredmények:
Célunk a területek közötti összefüggések és az alkalmazott eszközök hatékonyságának megértése.


Jelentkezési határidő: 2024-10-15


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )