Hetesi E: (2023): A digitális platformok és a társadalmi felelősségvállalás. In: Hetesi E. (szerk) megváltozik-e a nonbusisness marketing szerepe a globális trendek hatásaira? Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar. 118.p. pp. 28-38.
Hetesi E : (2022): A digitalizáció hatása a B2B kapcsolatokra. In: VeresnÉ, Somosi Mariann, Lipták Katalin, Hrangozó Zsolt (szerk.) „Mérleg és Kihívások – Fenntarthatóság” XII. Nemzetközi Tudományos Konferencia; Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi
Kar, 760 p. pp. 127-135.
Hetesi E.; Piller G. (2022): Miztos, hogy a digitalizáció lesz a „Megváltó” In: Jakopánecz Eszter; örőcsik Mária (szerk.) Ember a lét dzsungeleiben – Félelmek, alkalmazkodás, fogyasztás. Vitairatok a VII. Fogyasztás, Interdiszciplináris Szimpózium.
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar. 71 p. pp. 13-17
felvehető hallgatók száma: 2
Jelentkezési határidő: 2024-05-15
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).