Témakiírás
 
OMNICHANNEL VÁSÁRLÓI DÖNTÉSEK - vevőélmény a tipikus vásárlói útvonalakon

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Pécsi Tudományegyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Gazdálkodástani Doktori Iskola

témavezető: Szűcs Krisztián
helyszín (magyar oldal): PTE Gazdálkodástani Doktori Iskola
helyszín rövidítés: KTK


A kutatási téma leírása:

A marketingirodalomban meghatározó kutatási területté vált az elmúlt években a vevőélmény (CX), amely alapvetően a vásárlási folyamat során szerzett élményekre, tapasztalatokra koncentrál. Ezeknek az útvonalaknak a modellezésére teszünk kísérletet a kutatócsoport tagjaival, akikkel több projektben működünk együtt más intézetek kollégáival és hazai nagyvállalatokkal egyaránt. Ide várjuk doktoranduszhallgatók jelentkezését, akik irodalom-feldolgozással és -elemzéssel, valamint a primer adatfelvételek támogatásával tudnak hozzájárulni további publikációs sikerekhez.

előírt nyelvtudás: angol
felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2024-09-30