témavezető: Hajdú Noémi
helyszín (magyar oldal): Miskolci Egyetem helyszín rövidítés: ME
A kutatási téma leírása:
A kutatás célja a digitális marketing dinamikájának vizsgálata különös hangsúlyt fektetve olyan területekre, mint az e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, online marketing controlling, és a mesterséges intelligencia szerepe.
1. E-kereskedelem:
Milyen trendek befolyásolják az e-kereskedelmi stratégiákat és hogyan alkalmazkodnak a vállalatok az online értékesítés kihívásaihoz?
2. Fogyasztói Magatartás:
Milyen hatást gyakorolnak a digitális csatornák a fogyasztók vásárlási döntéseire a különböző országokban? Hogyan befolyásolják az online élmények és a tartalomfogyasztás a fogyasztói preferenciákat?
3. Online Marketing Controlling:
Milyen módszerek és eszközök segítik a vállalatokat az online marketing hatékonyságának mérésében és ellenőrzésében?
4. Mesterséges Intelligencia (MI) Szerepe:
Milyen módon integrálják a vállalatok a mesterséges intelligenciát a digitális marketingstratégiáikba? Hogyan járul hozzá a MI a személyre szabott élmények és a célzott marketing hatékonyságához?
Várt Eredmények:
Célunk a területek közötti összefüggések és az alkalmazott eszközök hatékonyságának megértése.