Közlemények |
2019
adattárból, 2019. XII. 01. |
Mitev Ariel, Bauer András, Gáti Mirkó: A személyes értékesítők hálózatépítési tevékenysége, KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 66: (1) pp. 95-113. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2019. XII. 01. |
Gáti Mirkó, Bauer András: MARKETING DECISION - MAKING IN HUNGARIAN SMES, TRZISTE / MARKET 31: (1) pp. 39-59. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2019. XII. 01. |
Boglárka Zsótér, András Bauer: The Importance of Institutional Trust for Financial Service Providers Among Young Adults and Their Parents in an Emerging Market, SOCIETY AND ECONOMY 41: (2) pp. 211-225. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2019. XII. 01. |
Csepeti Ádám, Bauer András: A Miles és Snow-féle stratégiai tipológia statisztikai tesztelése szabályozott ágazati környezetben - I. rész, STATISZTIKAI SZEMLE 96: (6) pp. 575-592. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2019. XII. 01. |
Adam Csepeti, Bauer András: A Miles és Snow-féle stratégiai tipológia statisztikai tesztelése szabályozott ágazati környezetben - II. rész, STATISZTIKAI SZEMLE 96: (7) pp. 661-682. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2012
adattárból, 2019. XII. 01. |
Bauer András, Mitev Ariel Zoltán: The Effect of Attitude Toward Money on Financial Trouble and Compulsive Buying, In: Diamantopoulos, A; Fritz, W; Hildebrandt, L (szerk.) Quantitative Marketing and Marketing Management - Marketing Models and Methods in Theory and Practice, Gabler Verlag (2012) pp. 247-268. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol
|
2008
adattárból, 2019. XII. 01. |
Bauer András, Mitev Ariel Zoltán: Eladásmenedzsment, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 39 nyelv: magyar
|
2007
adattárból, 2019. XII. 01. |
Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia: Marketing alapismeretek, Aula dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 63 nyelv: magyar
|
2006
adattárból, 2019. XII. 01. |
Berács József, Bauer András: Marketing, Aula dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 88 nyelv: magyar
|
2000
adattárból, 2019. XII. 01. |
Agárdi Irma, Bauer András: Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 34: (3) pp. 8-14. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 45 nyelv: magyar
|
|
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 239 |
|