Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VI. 24. Közlemények |
2024
adattárból, 2024. VI. 24. |
Pap Andrea, Sólyom Réka: Mi is az a slam poetry? – Empirikus vizsgálat egyetemi hallgatók körében, In: Kulcsár-Szabó, Zoltán; Simon, Gábor; Tátrai, Szilárd (szerk.) Személyjelölés és poétika, ELTE Eötvös József Collegium (2024) pp. 415-436. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2023
adattárból, 2024. VI. 24. |
Sólyom Réka, Pap Andrea: Understanding and Teaching Slam Poetry, In: The Paris Conference on Education 2023: Official Conference Proceedings, The International Academic Forum(IAFOR) (2023) pp. 215-226. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. VI. 24. |
Pap Andrea: A digitális kommunikáció udvariassága a tanár-hallgató viszonyban, In: Jánk, István; H Tomesz, Tímea; Domonkosi, Ágnes (szerk.) A digitális oktatás nyelvi dimenziói, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó (2022) pp. 217-228. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2024. VI. 24. |
Sólyom Réka, Pap Andrea: Magyar költők megidézése, In: Laczkó, Krisztina; Tátrai, Szilárd (szerk.) Líra, poétika, diskurzus, ELTE Eötvös József Collegium (2021) pp. 273-292. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2024. VI. 24. |
Pap Andrea: A magyar nyelv jelenléte a külföldi oktatóhelyeken régen és ma – különös tekintettel Olaszországra., In: Bándli, Judit; Pap, Andrea; Zajacz, Zita (szerk.) MID-körkép. Magyar mint idegen nyelv, ELTE Eötvös Kiadó (2021) pp. 77-112. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2024. VI. 24. |
Pap Andrea: Hogyan legyek udvarias magyarul? - Az udvarias nyelvi viselkedés kérdései magyarul beszélő olasz anyanyelvűek esetében., HUNGAROLÓGIAI ÉVKÖNYV 18: pp. 39-48. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2024. VI. 24. |
Pap Andrea: Jó a vicc! - Az olasz anyanyelvűek ironikus megnyilvánulásai magyarul (bókra adott válaszokban)., THL2: A MAGYAR NYELV ÉS KULTÚRA TANÍTÁSÁNAK SZAKFOLYÓIRATA 2017: (1-2) pp. 125-132. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2024. VI. 24. |
Pap Andrea: L'insegnamento della lingua ungherese e la traduzione nell'approccio pragmatico., In: Cinzia, Franchi (szerk.) Editoria e traduzione, Lithos (2016) pp. 69-84. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: olasz
|
2013
adattárból, 2024. VI. 24. |
Pap Andrea: „Thanks for the compliment” Appreciative utterances and responses in Hungarian and Italian conversations (a possible cognitive stylistic analysis)., STUDIA LINGUISTICA HUNGARICA 28: pp. 77-98. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2011
adattárból, 2024. VI. 24. |
Pap Andrea: Adalékok a nyelvi benyomáskeltés stratégiáihoz (udvariassági elvek a magyarok nyelvhasználatában)., MAGYAR NYELVŐR 135: (1) pp. 78-89. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 18 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 27 |
|
|