Az adott oktató valamelyik doktori iskolában kiírt doktoranduszok számára kutatási témát, amire most jelentkezni is lehet, de még nincsen témavezetett doktorandusza.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
irodalom- és kultúratudományok média-és kommunikációs tudományok
Közlemények
2023
adattárból, 2023. VII. 05.
Guld Ádám, Balázs Andrea: Az orosz-ukrán háborús konfliktus befogadói interpretációja Z generációs fiatalok körében, SZABAD PIAC: GAZDASÁG- TÁRSADALOM- ÉS BÖLCSÉSZETTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2022: (2) pp. 30-44. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2023
adattárból, 2023. VII. 05.
Guld Ádám: „Te vagy a Z generációs Anna Frank.” Háborús influencerek, hírgyártás és hírfogyasztás alakzatai az orosz–ukrán háborúban, KORUNK (KOLOZSVÁR) 2023: (03) pp. 60-69. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2021
adattárból, 2023. VII. 05.
Guld Ádám: „Szerintem én vagyok a Jolly Joker, mert ha nincs téma, akkor is elő lehet kapni.” Hibrid celebritás és a „kelemenannaizmus” kulturális logikája, MÉDIAKUTATÓ: MÉDIAELMÉLETI FOLYÓIRAT 21: (4) pp. 71-83. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2021
adattárból, 2023. VII. 05.
Guld Ádám: A testiség uberizációja, avagy mivel magyarázható a pornóinfluencerek növekvő gazdasági és kulturális befolyása?, SZÉPIRODALMI FIGYELŐ 20: (2021/4) pp. 22-34. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2021
adattárból, 2023. VII. 05.
Guld Ádám: Sztárok, celebek, influencerek, Erdélyi Múzeum-Egyesület dokumentum típusa: Könyv/Monográfia nyelv: magyar
2021
adattárból, 2023. VII. 05.
Guld Ádám: "You are a Champion and Will Always Be!" Sports Fans, Influencers, and Media Consumption in 2021, ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE COMMUNICATIO 8: pp. 36-48. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2018
adattárból, 2023. VII. 05.
Guld Ádám: Az EMO, Erdélyi Múzeum Egyesület (EME) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
2017
adattárból, 2023. VII. 05.
Guld Ádám: The Way They Were, In: Barna, Emília; Tófalvy, Tamás (szerk.) Made in Hungary: Studies in Popular Music, Routledge (2017) pp. 133-143. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
2014
adattárból, 2023. VII. 05.
Guld Ádám, Maksa Gyula: On the Move: "Shadow Research" on the Media Habits of Generation Z, ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE COMMUNICATIO 1: (1) pp. 47-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol
2009
adattárból, 2023. VII. 05.
Guld Ádám: A Madonna-jelenség és a sztárság konstituálódása a posztmodern médiában, MÉDIAKUTATÓ: MÉDIAELMÉLETI FOLYÓIRAT 10: (1) pp. 17-29. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.