Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 05. Közlemények |
2021
adattárból, 2021. II. 15. |
Törőcsik Mária, Csapó János: A nemfogyasztás/nemvásárlás motivációi, értelmezése a turizmusban, VEZETÉSTUDOMÁNY 52: (1) pp. 42-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2021. II. 15. |
Lóránt Dénes Dávid, Csapó János, Nagy Ákos, Törőcsik Mária: Can We Understand Non-Tourism as a Form of Sustainable Tourism? The Role of Lifestyle and Motivations behind Non-Traveling Based on the Hungarian Example, SUSTAINABILITY 12: (18) 7353 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2021. II. 15. |
Törőcsik M, Szűcs K., Nagy Á., Lázár E.: Életstílus kutatások és a marketing. Életstílus-csoportok Magyarországon a digitalizáció korában, REPLIKA (111) pp. 63-86. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2021. II. 15. |
Csapó János, Törőcsik Mária: Turizmus és biztonság, TURIZMUS BULLETIN 19: (3) pp. 13-20. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2019
adattárból, 2021. II. 15. |
Törőcsik Mária, Szűcs Krisztián: A hazai életstílus-kutatások történeti áttekintése, VEZETÉSTUDOMÁNY 50: (12) pp. 99-111. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2021. II. 15. |
Törőcsik M, Pavluska V, Csapó J: Nemfogyasztás, nemkultúra, nemturizmus, In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing, Selye János Egyetem (2018) pp. 875-890. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2021. II. 15. |
Törőcsik Mária: Self-marketing, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2021. II. 15. |
Törőcsik Mária: A fogyasztói magatartás új tendenciái, VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (4) pp. 19-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 29 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2016
adattárból, 2021. II. 15. |
Törőcsik Mária: Fogyasztói magatartás, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 11 nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2021. II. 15. |
Mária Törőcsik, Krisztián Szűcs, Dániel Kehl: How generations think, ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE COMMUNICATIO 1: pp. 23-45. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 60 |
|
|