Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VII. 08. Közlemények |
2024
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 08. |
Ferro Ana, Buzady Zoltan, Almeida Fernando: Developing Entrepreneurial Competencies among Tourism Students using FLIGBY, JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM EDUCATION 36: (1) pp. 36-50. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2024
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 08. |
Buzady Zoltan, Wimmer Agnes, Csesznak Anita, Szentesi Peter: Exploring flow-promoting management and leadership skills via serious gaming, INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS 32: (2) pp. 757-771. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL |
2022
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 08. |
Almeida Fernando, Buzady Zoltan: Development of soft skills competencies through the use of FLIGBY, TECHNOLOGY PEDAGOGY AND EDUCATION 31: (4) pp. 417-430. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2022
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 08. |
Wimmer Agnes, Buzady Zoltan, Csesznak Anita, Szentesi Peter: Intuitive and analytical decision-making skills analysed through a flow developing serious game, JOURNAL OF DECISION SYSTEMS 31: (Supplement 1) pp. 4-17. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2022
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 08. |
Terpstra-Tong Jane, Ralston David A., Treviño Len, Karam Charlotte, Furrer Olivier, Froese Fabian, Tjemkes Brian, Darder Fidel León, Richards Malika, Dabic Marina, Li Yongjuan, Fu Pingping, Molteni Mario, Palmer Ian, Tučková Zuzana, Szabo Erna, Poeschl Gabrielle, Hemmert Martin, Butt Arif, de la Garza Teresa, Susniene Dalia, Suzuki Satoko, Srinivasan Narasimhan, Gutierrez Jamie Ruiz, Ricard Antonin, Buzády Zoltán, Paparella Luis Sigala, Morales Oswaldo, Naidoo Vik, Kangasniemi-Haapala Maria, Dalgic Tevfik, Alas Ruth, Potocan Vojko, Dharmasiri Ajantha S., Fang Yongqing, Burns Calvin, Crowley-Henry Marian: The impact of gender-role-orientations on subjective career success: A multilevel study of 36 societies, JOURNAL OF VOCATIONAL BEHAVIOR 38: 103773 dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2022
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 08. |
Risley Kristina, Buzady Zoltan: FLIGBY: The Serious Game Harnessing Flow Experience for Leadership Development, In: Bellotti, Francesco; Kickmeier-Rust, Michael; Dindar, Muhterem; de Rosa, Francesca; Antti, Koskinen; Kiili, Kristian (szerk.) Games and Learning Alliance, Springer Netherlands (2022) pp. 53-62. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 08. |
Almeida Fernando, Buzady Zoltan, Ferro Ana: Exploring the role of a serious game in developing competencies in higher tourism education, JOURNAL OF HOSPITALITY LEISURE SPORT & TOURISM EDUCATION 29: (11) 100347 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 08. |
Anastassiya Lipovka, Buzády Zoltán: Gender Stereotypes about Managers: A Comparative Study of Central-Eastern Europe and Central Asia, JOURNAL OF EAST EUROPEAN MANAGEMENT STUDIES 2020: (Special Issue) pp. 15-36. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: angol URL |
2019
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 08. |
Buzády Zoltán: Assessment of Entrepreneurship Competencies, DIGITAL EDUCATION REVIEW 35: pp. 151-169. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: angol
|
2017
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 08. |
Buzady Zoltan: Flow, leadership and serious games – a pedagogical perspective, WORLD JOURNAL OF SCIENCE TECHNOLOGY AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT 14: (2-3) pp. 204-217. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 25 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 84 ![adattárból](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) |
|
|