Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. XII. 15.
Személyes adatok
név Klein Peter
intézmény neve
doktori iskola
ANNYE Interdiszciplináris doktori iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ANNYE Interdiszciplináris doktori iskola 100%
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1998
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Gesamthochschule Siegen
Jelenlegi munkahelyek
2013 - HSBA Hamburg School of Business Administration (további intézmény)
további (egyetemi tanár)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Ade Marc Adrian (PhD) (2025/08)  IDI-ANNYE
Kutatás
kutatási terület Familienunternehmen, Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Strategisches Management und Controlling, Operations Management Organisation, HR-Management
jelenlegi kutatásainak tudományága közgazdaságtudományok
Közlemények
2021

Prigge Stefan, Klein Peter: Tilling the Soil—And Wait and See How the Next Generation Develops, In: Allen, Matt R.; Gartner, William B. (szerk.) Family Entrepreneurship, Springer International Publishing (2021) pp. 85-95.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
URL 
1998

Klein Peter: Strukturwandel im Tourismus, Universität, GH Siegen
dokumentum típusa:
nyelv: német
1997

Klein Peter, Kurz Eberhard, Ortwein Eckhard: Der Content Broker — strategische Positionierung eines Online-Shops im Internet, In: Wamser, Christoph; Fink, Dietmar H. (szerk.) Marketing-Management mit Multimedia, Gabler Verlag (1997) pp. 95-107.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: német
URL 
1995

Klein Peter: Markterfolg durch Multimedia,
dokumentum típusa:
nyelv: német
1992

Klein Peter: Kapazitäts- und ergebnisorientierte Vertriebssteuerung, THEXIS: FACHZEITSCHRIFT FÜR MARKETING 1992: (5) p. 1.
dokumentum típusa:
nyelv: német
1992

Klein Peter: Ergebnisorientierte Vertriebssteuerung in der Industrie, In: Fischer, Gerhard (szerk.) Marketing, Verlag Moderne Industrie Buch Ag & Co. KG. (1992) p. 1.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: német
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
6
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
5
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
0

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )