Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
társas megismerés fejlődése: vizuális reprezentációk megértése kisgyermekkorban, saját csoport favorizálása és morális fejlődés gyermekkorban
jelenlegi kutatásainak tudományága
pszichológiai tudományok
Közlemények
2016
adattárból, 2016. IX. 20.
Egyed K, Szalai G: Early understanding of the socially mediated representational function of pictures., INFANT BEHAVIOR & DEVELOPMENT 44: pp. 68-76. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol DOI
2014
adattárból, 2016. IX. 20.
Egyed K, Wurmbrandt E: Másolni vagy nem másolni: Az utánzás rugalmasságának vizsgálata óvodáskorban, PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 34: (1) pp. 49-72. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar DOI
2014
adattárból, 2016. IX. 20.
Szalai G M, Egyed, K: A szándékolvasás hatása a képi reprezentációk megértésére kora gyermekkorban, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (3) pp. 527-546. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar DOI
2014
adattárból, 2016. IX. 20.
Egyed Katalin, Nagy Viktória: Miért fél/örül Piroska?, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 16: (2) pp. 29-54. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2013
adattárból, 2016. IX. 20.
Egyed K, Király I, Gergely Gy: Communicating Shared Knowledge in Infancy, PSYCHOLOGICAL SCIENCE 24: (7) pp. 1348-1353. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 23 nyelv: angol URL
2009
adattárból, 2016. IX. 20.
Egyed K, Gergely Gy, Király I: Tanulni másoktól és másokról, PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 29: (3) pp. 237-254. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
2008
adattárból, 2016. IX. 20.
Egyed K: A társas agy, PEDAGÓGUSKÉPZÉS 6: (1-2) pp. 127-152. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2007
adattárból, 2016. IX. 20.
Gergely GY, Egyed K, Király I: On pedagogy, DEVELOPMENTAL SCIENCE 10: (1) pp. 139-146. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 123 nyelv: angol DOI
2004
adattárból, 2016. IX. 20.
Egyed Katalin: Tükörneuronok, szimuláció és tudatelmélet, In: Szerk.: Győri Miklós Az emberi megismerés kibontakozása: társas kogníció, emlékezet, nyelv. Budapest: Gondolat Kiadó, 2004. pp. 41-52. (Kognitív szeminárium) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2001
adattárból, 2016. IX. 20.
Egyed K, Juhász L: A szkizofrénia tudatelméleti kutatása, In: Szerk.: Racsmány M, Szerk.: Pléh Cs Az elme sérülései – kognitív neuropszichológiai tanulmányok. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2001. pp. 517-526. (Pszichológiai szemle könyvtár; 4.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
2025. IV. 02. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2025. május 30-án, pénteken 10.00 órakor kerül sor a BC22 irodaház Marcus Aurelius termében (1085 Bp. Baross u. 22. földszint).