Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. II. 22. Közlemények |
2023
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 12. |
Keller Veronika, Ercsey Ida: Thematic analysis of google play reviews of lifestyle apps, HUMAN TECHNOLOGY: AN INTERDISCIPLINARY JOURNAL ON HUMANS IN ICT ENVIRONMENTS 19: (1) pp. 82-102. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2023
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 12. |
Keller Veronika, Ercsey Ida: Analyzing Perspectives on Lifestyle M-Health Apps: User and Non-User Insights, In: Santos, José Duarte; Pires, Paulo Botelho; Pereira, Inês Veiga (szerk.) Effective Digital Marketing for Improving Society Behavior Toward DEI and SDGs, IGI Global (2023) pp. 48-67. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2023
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 12. |
Keller Veronika, Huszka Péter: Beliefs about plant-based diet based in a sample of Hungarian females, UKRAINIAN FOOD JOURNAL 12: (3) pp. 398-418. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 12. |
Keller Veronika, Printz-Markó Erzsébet, Szabó Roland Zs.: Social media communication of the spa industry during the four waves of the COVID-19 pandemic, JOURNAL OF INTERNATIONAL STUDIES 16: (4) pp. 97-116. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 12. |
Keller Veronika, Huszka Péter: Élelmiszer-vásárlási szokások a koronavírus-járvány második hullámában, GAZDÁLKODÁS 65: (2) pp. 158-171. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar
|
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 12. |
Keller Veronika, Printz-Markó Erzsébet: Belföldi utazási kedv járványidőszakban a fiatalok körében, POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT 17: (1-3) pp. 64-77. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 12. |
Happ Éva, Keller Veronika: Marketingkommunikáció a turizmusban, Széchenyi István Egyetem dokumentum típusa: Könyv/Monográfia nyelv: magyar
|
2019
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 12. |
Dernóczy-Polyák Adrienn, Keller Veronika: Evési magatartás komplex megközelítésben, In: Dernóczy-Polyák, Adrienn (szerk.) Kutatási jelentés, 1. kötet, Universitas-Győr Nonprofit Kft. (2019) pp. 517-522. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2019
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 12. |
Keller Veronika: A fizikai aktivitás motiváció egy feltáró kutatás tapasztalatai alapján, In: Dernóczy-Polyák, Adrienn (szerk.) Kutatási jelentés, 1. kötet, Universitas-Győr Nonprofit Kft. (2019) pp. 559-572. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2019
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 12. |
Keller Veronika, Dernóczy-Polyák Adrienn, Alasgarova Rugiyya: Eating styles of young females in Azerbaijan, INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING 16: (1) pp. 43-60. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 18 ![adattárból](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) |
|
|