Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Pozsonyi Ferenc
név Pozsonyi Ferenc
intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
doktori iskola ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Hercz Mária
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2020/09
az abszolutórium megszerzésének várható ideje (év, hónap) 2024/08
Közlemények
2023

Pozsonyi Ferenc: Úton a tanító szakos hallgatók pszichés jóllétének megismerése felé, In: Dőryné, Zábrádi Orsolya; Kurucz, Anikó; Varga, Balázs (szerk.) Új irányok és lehetőségek a nevelés-, humán- és társadalomtudományok területén XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötete, Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Pedagógiai, Humán- és Társadalomtudományi Kar (2023) pp. 315-324.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2023

Pozsonyi Ferenc: An insight into primary school teacher candidates’ psychological wellbeing and its effect on their career socialization – the results of a qualitative desk research, In: Ei, Phyu CHAW; Fatma, Nur Barcın; Luca, Alexa ERDEI; Anna, Orsolya PONGOR-JUHÁSZ; Erika, KOPP (szerk.) ATEE Annual Conference 2023, Association for Teacher Education in Europe (ATEE) (2023) pp. 26-27.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2023

Pozsonyi Ferenc, Hercz Mária: Tanító szakos hallgatók neveléssel kapcsolatos töprengései pozitív pszichológiai megközelítésben, In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.) Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK) (2023) p. 384.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2022

Girum Tareke Zewude, Maria Hercz, Ngan Thi Ngoc Duong, Ferenc Pozsonyi: Teaching and Student Evaluation Tasks: Cross-Cultural Adaptation, Psychometric Properties and Measurement Invariance of Work Tasks Motivation Scale for Teachers, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 11: (4) pp. 2243-2263.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2022

Hercz Mária, Zewude Ochieng Tareke, Ochieng Peter Okiri, Pozsonyi Ferenc: Family as the starting point of education: A research on parents' beliefs, In: Molnár, Gyöngyvér; Tóth, Edit (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2022) pp. 89-100.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
URL 
2020

Mária Hercz, Ferenc Pozsonyi, Nikolett Flick-Takács: Supporting a Sustainable Way of Life-Long Learning in the Frame of Challenge-Based Learning, DISCOURSE AND COMMUNICATION FOR SUSTAINABLE EDUCATION 11: (2) pp. 45-64.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
URL 
2020

Pozsonyi Ferenc: A UKids projekt elméleti keretrendszere a pozitív klíma és a tanuló jóllét aspektusából, In: Hercz, Mária; Lindner, Johannes (szerk.) Szociális vállalkozóképesség fejlesztése gyermekkorban: nemzetközi konferencia és a UKids projekt szakkiállítása, ELTE TÓK (2020) pp. 36-37.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2019

Hercz Mária, Pozsonyi Ferenc: Assessment and Feedback as a Factor of Teachers’ Wellbeing, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 17: (1) pp. 151-162.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2019

Hercz Mária, Pozsonyi Ferenc, Takács Nikolett: Parental Thinking, Beliefs and Values: Establishing Entrepreneurial Skills in the Family, DISCOURSE AND COMMUNICATION FOR SUSTAINABLE EDUCATION 10: (2) pp. 129-141.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
URL 
2018

Ferenc Pozsonyi: Challenges and Possibilities of Self-Reflection in a Hungarian Mental-Health-Oriented School Using Alternative Curriculum, In: Éva, Borsos; Rita, Horák; Zsolt, Námesztovszki (szerk.) A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye, Újvidéki Egyetem (2018) pp. 289-297.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:27 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
29
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
25
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
14
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
5
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
27
Kutatás
kutatási terület pedagógushallgatói jóllét, pedagógiai gondolkodáskutatás, felsőoktatás-kutatás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )