|
|
|
Hallgatói adatlap |
Nyomtatási képKözlemények |
2023
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Pozsonyi Ferenc: Úton a tanító szakos hallgatók pszichés jóllétének megismerése felé, In: Dőryné, Zábrádi Orsolya; Kurucz, Anikó; Varga, Balázs (szerk.) Új irányok és lehetőségek a nevelés-, humán- és társadalomtudományok területén XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötete, Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Pedagógiai, Humán- és Társadalomtudományi Kar (2023) pp. 315-324. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2023
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Pozsonyi Ferenc: An insight into primary school teacher candidates’ psychological wellbeing and its effect on their career socialization – the results of a qualitative desk research, In: Ei, Phyu CHAW; Fatma, Nur Barcın; Luca, Alexa ERDEI; Anna, Orsolya PONGOR-JUHÁSZ; Erika, KOPP (szerk.) ATEE Annual Conference 2023, Association for Teacher Education in Europe (ATEE) (2023) pp. 26-27. dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2023
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Pozsonyi Ferenc, Hercz Mária: Tanító szakos hallgatók neveléssel kapcsolatos töprengései pozitív pszichológiai megközelítésben, In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.) Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK) (2023) p. 384. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2022
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Girum Tareke Zewude, Maria Hercz, Ngan Thi Ngoc Duong, Ferenc Pozsonyi: Teaching and Student Evaluation Tasks: Cross-Cultural Adaptation, Psychometric Properties and Measurement Invariance of Work Tasks Motivation Scale for Teachers, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 11: (4) pp. 2243-2263. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Hercz Mária, Zewude Ochieng Tareke, Ochieng Peter Okiri, Pozsonyi Ferenc: Family as the starting point of education: A research on parents' beliefs, In: Molnár, Gyöngyvér; Tóth, Edit (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2022) pp. 89-100. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Mária Hercz, Ferenc Pozsonyi, Nikolett Flick-Takács: Supporting a Sustainable Way of Life-Long Learning in the Frame of Challenge-Based Learning, DISCOURSE AND COMMUNICATION FOR SUSTAINABLE EDUCATION 11: (2) pp. 45-64. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Pozsonyi Ferenc: A UKids projekt elméleti keretrendszere a pozitív klíma és a tanuló jóllét aspektusából, In: Hercz, Mária; Lindner, Johannes (szerk.) Szociális vállalkozóképesség fejlesztése gyermekkorban: nemzetközi konferencia és a UKids projekt szakkiállítása, ELTE TÓK (2020) pp. 36-37. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Hercz Mária, Pozsonyi Ferenc: Assessment and Feedback as a Factor of Teachers’ Wellbeing, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 17: (1) pp. 151-162. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Hercz Mária, Pozsonyi Ferenc, Takács Nikolett: Parental Thinking, Beliefs and Values: Establishing Entrepreneurial Skills in the Family, DISCOURSE AND COMMUNICATION FOR SUSTAINABLE EDUCATION 10: (2) pp. 129-141. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Ferenc Pozsonyi: Challenges and Possibilities of Self-Reflection in a Hungarian Mental-Health-Oriented School Using Alternative Curriculum, In: Éva, Borsos; Rita, Horák; Zsolt, Námesztovszki (szerk.) A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye, Újvidéki Egyetem (2018) pp. 289-297. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 27 |
|
|
|
|
|
|
|