Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Pécsi Tudományegyetem további (egyetemi adjunktus)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kutatás
kutatási terület
Az anya-gyermek között zajló korai interakciók természete, külön kiemelve az információátadás, azon belül is a közös figyelem képességének kognitív és kapcsolati vonatkozásait.
jelenlegi kutatásainak tudományága
pszichológiai tudományok
Közlemények
2017
adattárból, 2020. XII. 14.
Varro-Horvath DA, Dorn K, Labadi B: Understanding deceptive intentions behind pointing gestures in 12-15-month-old infants., INFANT BEHAVIOR & DEVELOPMENT 47: pp. 121-124. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2014
adattárból, 2020. XII. 14.
Horváth Diána, Lábadi Beatrix: Understanding deceptive intentions behind the communicative gestures, REVIEW OF PSYCHOLOGY: INTERNATIONAL JOURNAL OF CROATIAN PSYCHOLOGICAL ASSOCIATION 21: (1) pp. 103-104. dokumentum típusa: nyelv: angol
2013
adattárból, 2020. XII. 14.
Lábadi Beatrix, Varró-Horváth Diána: A közös figyelem fejlődése és zavarai, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 68: (1) pp. 39-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL
2013
adattárból, 2020. XII. 14.
Lábadi B, Leipold A, Varró-Horváth D: Gyermekek téri tájékozódása reorientációs helyzetben, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 86: (2) pp. 201-221. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2012
adattárból, 2020. XII. 14.
Labadi B, Horvath DA, Palotai R: Do infants encode feature and geometry information in a two-dimensional space?, INFANT BEHAVIOR & DEVELOPMENT 35: (3) pp. 408-416. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2011
adattárból, 2020. XII. 14.
Labadi B, Horvath Á D, Leipold A: Language could support spatial reorientation in children, In: Kokinov, B.; Karmiloff-Smith, A.; Nersessian, N. J. (szerk.) European Perspectives on Cognitive Science, New Bulgarian University Press (2011) pp. 112-120. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
2011
adattárból, 2020. XII. 14.
Horváth Diána, Lábadi Beatrix: Understanding of deception in 1-Year-Olds, dokumentum típusa: nyelv: angol
2010
adattárból, 2020. XII. 14.
Horváth D, Lábadi B: A közös figyelem funkciója 9 és 12 hónapos korban, In: Hámori, Eszter (szerk.) Kutatás és terápia metszéspontjai - várandósságtól a felnőttkorig, Pázmány Péter Katolikus Egyetem BTK (2010) pp. 66-73. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2010
adattárból, 2020. XII. 14.
Lábadi Beatrix, Horváth Diana Ágnes: Rethinking the modularity plus language approach in spatial reorientation, REVIEW OF PSYCHOLOGY: INTERNATIONAL JOURNAL OF CROATIAN PSYCHOLOGICAL ASSOCIATION 17: (2) pp. 137-138. dokumentum típusa: nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.