Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről még nem nyilatkozott.
Személyes adatok
Varró-Horváth Diána Ágnes
név Varró-Horváth Diána Ágnes
intézmény neve
doktori iskola
PTE Pszichológia Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása PTE Pszichológia Doktori Iskola 100%
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2019 - Pécsi Tudományegyetem
további (egyetemi adjunktus)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kutatás
kutatási terület Az anya-gyermek között zajló korai interakciók természete, külön kiemelve az információátadás, azon belül is a közös figyelem képességének kognitív és kapcsolati vonatkozásait.
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2017

Varro-Horvath DA, Dorn K, Labadi B: Understanding deceptive intentions behind pointing gestures in 12-15-month-old infants., INFANT BEHAVIOR & DEVELOPMENT 47: pp. 121-124.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2014

Horváth Diána, Lábadi Beatrix: Understanding deceptive intentions behind the communicative gestures, REVIEW OF PSYCHOLOGY: INTERNATIONAL JOURNAL OF CROATIAN PSYCHOLOGICAL ASSOCIATION 21: (1) pp. 103-104.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2013

Lábadi Beatrix, Varró-Horváth Diána: A közös figyelem fejlődése és zavarai, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 68: (1) pp. 39-55.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2013

Lábadi B, Leipold A, Varró-Horváth D: Gyermekek téri tájékozódása reorientációs helyzetben, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 86: (2) pp. 201-221.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2012

Labadi B, Horvath DA, Palotai R: Do infants encode feature and geometry information in a two-dimensional space?, INFANT BEHAVIOR & DEVELOPMENT 35: (3) pp. 408-416.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2011

Labadi B, Horvath Á D, Leipold A: Language could support spatial reorientation in children, In: Kokinov, B.; Karmiloff-Smith, A.; Nersessian, N. J. (szerk.) European Perspectives on Cognitive Science, New Bulgarian University Press (2011) pp. 112-120.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2011

Horváth Diána, Lábadi Beatrix: Understanding of deception in 1-Year-Olds,
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2010

Horváth D, Lábadi B: A közös figyelem funkciója 9 és 12 hónapos korban, In: Hámori, Eszter (szerk.) Kutatás és terápia metszéspontjai - várandósságtól a felnőttkorig, Pázmány Péter Katolikus Egyetem BTK (2010) pp. 66-73.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2010

Lábadi Beatrix, Horváth Diana Ágnes: Rethinking the modularity plus language approach in spatial reorientation, REVIEW OF PSYCHOLOGY: INTERNATIONAL JOURNAL OF CROATIAN PSYCHOLOGICAL ASSOCIATION 17: (2) pp. 137-138.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
 

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )