Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. V. 21.
Személyes adatok
Pogátsnik Mónika
név Pogátsnik Mónika
intézmény neve
doktori iskola
OE Biztonságtudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása OE Biztonságtudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Óbudai Egyetem
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2019
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2012 - Óbudai Egyetem
további (egyetemi docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Tolner Nikoletta (PhD) (2027/08)  BDI-OE
Trenka Zoltán János (PhD) (2027/08)  BDI-OE
Varsányiné Szeredi Viktória (PhD) (2027/08)  BDI-OE
Módné Takács Judit (PhD) (2025/01)  BDI-OE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Mérnökpedagógia. Munkaalapú tanulás, duális képzés. Pályaorientáció, pályaattitűd vizsgálatok. Biztonságtudatosság az oktatásban. Nem kognitív készségek szerepe és fejlesztése a mérnökképzésben.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2024

Monika Pogátsnik, Péter Tóth, Kinga Horváth: The Development of Engineering Students' Analogical Reasoning, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 21: (8) pp. 169-188.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Módné Takács Judit, Pogátsnik Monika, Kersánszki Tamás: Improving Soft Skills and Motivation with Gamification in Engineering Education, In: Auer, Michael E.; Hortsch, Hanno; Michler, Oliver; Köhler, Thomas (szerk.) Mobility for Smart Cities and Regional Development - Challenges for Higher Education, Springer Netherlands (2022) pp. 823-834.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: angol
URL 
2021

Módné Takács Judit, Pogátsnik Monika: The online learning from the students’ perspective, In: IEEE (szerk.) 2021 IEEE 19th World Symposium on Applied Machine Intelligence and Informatics (SAMI), IEEE Hungary Section (2021) pp. 00027-00032.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
2021

Pogátsnik Monika: Dual education: connecting education and the labor market, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 8: (3) pp. 304-313.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
URL 
2020

Pogatsnik Monika, Bodane Kendrovics Rita: Communication and Reading Comprehension among Informatics and Engineering Students, In: IEEE (szerk.) IEEE 18th World Symposium on Applied Machine Intelligence and Informatics (SAMI 2020), IEEE (2020) pp. 235-240.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2019

Pogátsnik Monika: The Impact of Dual Higher Education on the Development of Non-Cognitive Skills, In: Gergely, Kováts; Zoltán, Rónay (szerk.) In search of excellence in higher education, Corvinus University of Budapest Digital Press (2019) pp. 179-190.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: angol
2019

Pogatsnik Monika: Measuring Problem Solving Skills of Informatics and Engineering Students, In: Szakál, Anikó (szerk.) IEEE Joint 19th International Symposium on Computational Intelligence and Informatics and 7th IEEE International Conference on Recent Achievements in Mechatronics, Automation, Computer Sciences and Robotics : CINTI-MACRo 2019, IEEE Hungary Section (2019) pp. 93-98.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
2019

Pogátsnik Monika: A munka alapú tanulás hatása a nem kognitív készségek fejlődésére a mérnökképzésben, In: Juhász, Erika; Endrődy, Orsolya (szerk.) OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM, Debreceni Egyetem; Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2019) pp. 150-166.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
2018

Pogatsnik Monika: Dual Education: The Win-Win Model of Collaboration between Universities and Industry, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING PEDAGOGY 8: (3) pp. 145-152.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 50
nyelv: angol
URL 
2016

Ildikó Holik, Monika Pogátsnik: An Investigation of the Effectiveness of Dual Learning Students, Majoring in Information Technology Engineering, ÓBUDA UNIVERSITY E-BULLETIN 6: (2) pp. 33-39.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:136 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
104
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
104
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
146


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )