Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XI. 19.
Személyes adatok
név Tápainé Balla Ágnes
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Nyelvtudományi Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
drótpostacím tbaieas-szeged.hu
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett:
Sadouki Fatiha (PhD) 2022/08  NYDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Burai Andrea (PhD) (2024/08)  NYDI-SZTE
Kutatás
kutatási terület harmadiknyelv-elsajátítás és -tanulás
jelenlegi kutatásainak tudományága nyelvtudományok
Közlemények
2020

Dupák Karina, T. Balla Ágnes: Shadowing as a language technique: a case study, In: Juhász, Valéria; Sulyok, Hedvig; Balog, Edit; Basch, Éva; Csetényi, Korinna; Erdei, Tamás; Tóthné, Aszalai Anett; Sárvári, Tünde; Varga, Emőke (szerk.) Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban, SZTE JGYPK Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék (2020) pp. 357-376.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2019

Doró Katalin, T. Balla Ágnes: English teacher trainees’ changing views concerning the effective language teacher: A self-reflective interview study, EDULINGUA 5: (1) pp. 41-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

T. Balla Ágnes, Bajnóczi Beatrix: Sikerre ítélve (?), avagy mi jellemzi az angol szakost tanulmányai kezdetén, In: Dombi, Judit; Farkas, Judit; Gúti, Erika (szerk.) Aszimmetrikus kommunikáció - aszimmetrikus viszonyok, SZAK Kiadó (2018) pp. 1193-1214.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2018

Tápainé Balla Ágnes, Bajnóczi Beatrix: Elsőéves angol szakos hallgatók nyelvtudása és nyelvtanulói háttere tanulmányaik kezdetén, In: Tódor, Erika-Mária; Tankó, Enikő; Dégi, Zsuzsanna (szerk.) Nyelvi tájkép, nyelvi sokszínűség, Sapientia EMTE Csíkszeredai Karának Humántudományok Tanszéke (2018) pp. 203-213.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Bajnóczi Beatrix, T. Balla Ágnes: Akkor és most: Elsőéves anglisztika BA szakos hallgatók nyelvi előképzettsége, In: Gecső, Tamás; Sárdi, Csilla (szerk.) Nyelv és kép, Tinta Kiadó (2015) pp. 9-14.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2014

Doró Katalin, T Balla Ágnes: Beliefs about the effective language teacher: The challanges of training (future) English teachers, In: Fregan, Beatrix (szerk.) Success and Challenges in Foreign Language Teaching, Nemzeti Közszolgálati Egyetem (2014) pp. 49-54.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2013

T Balla Ágnes: The Perceived Role of L2 English in the Process of Learning L3 German, ROMANIAN JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 10: (1) pp. 62-76.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2010

T Balla Ágnes: A harmadiknyelv elsajátítás vizsgálati módszerei, In: Gecső, Tamás; Sárdi, Csilla (szerk.) Új módszerek az alkalmazott nyelvészeti kutatásban, Kodolányi János Főiskola; Tinta Könyvkiadó (2010) pp. 283-287.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2009

Tápainé Balla Ágnes: Angolul és németül tanuló nyelvtanulók transzferjelenségei, In: Nádor, Orsolya (szerk.) A magyar mint európai és világnyelv, Balassi Intézet; MANYE (2009) pp. 701-707.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2008

Tápainé Balla Ágnes: What does an L3 learner already know?, In: Otilia, Marti Arnandiz; Maria, Pilar Safont Jorda (szerk.) Achieving multilingualism : wills and ways, Universitat Jaume I (2008) pp. 468-478.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:13 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
32
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
32
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
44


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )