Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XI. 19. Közlemények |
2020
adattárból, 2020. XI. 19. |
Dupák Karina, T. Balla Ágnes: Shadowing as a language technique: a case study, In: Juhász, Valéria; Sulyok, Hedvig; Balog, Edit; Basch, Éva; Csetényi, Korinna; Erdei, Tamás; Tóthné, Aszalai Anett; Sárvári, Tünde; Varga, Emőke (szerk.) Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban, SZTE JGYPK Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék (2020) pp. 357-376. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2020. XI. 19. |
Doró Katalin, T. Balla Ágnes: English teacher trainees’ changing views concerning the effective language teacher: A self-reflective interview study, EDULINGUA 5: (1) pp. 41-56. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2020. XI. 19. |
T. Balla Ágnes, Bajnóczi Beatrix: Sikerre ítélve (?), avagy mi jellemzi az angol szakost tanulmányai kezdetén, In: Dombi, Judit; Farkas, Judit; Gúti, Erika (szerk.) Aszimmetrikus kommunikáció - aszimmetrikus viszonyok, SZAK Kiadó (2018) pp. 1193-1214. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2020. XI. 19. |
Tápainé Balla Ágnes, Bajnóczi Beatrix: Elsőéves angol szakos hallgatók nyelvtudása és nyelvtanulói háttere tanulmányaik kezdetén, In: Tódor, Erika-Mária; Tankó, Enikő; Dégi, Zsuzsanna (szerk.) Nyelvi tájkép, nyelvi sokszínűség, Sapientia EMTE Csíkszeredai Karának Humántudományok Tanszéke (2018) pp. 203-213. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2020. XI. 19. |
Bajnóczi Beatrix, T. Balla Ágnes: Akkor és most: Elsőéves anglisztika BA szakos hallgatók nyelvi előképzettsége, In: Gecső, Tamás; Sárdi, Csilla (szerk.) Nyelv és kép, Tinta Kiadó (2015) pp. 9-14. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2020. XI. 19. |
Doró Katalin, T Balla Ágnes: Beliefs about the effective language teacher: The challanges of training (future) English teachers, In: Fregan, Beatrix (szerk.) Success and Challenges in Foreign Language Teaching, Nemzeti Közszolgálati Egyetem (2014) pp. 49-54. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2013
adattárból, 2020. XI. 19. |
T Balla Ágnes: The Perceived Role of L2 English in the Process of Learning L3 German, ROMANIAN JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 10: (1) pp. 62-76. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2010
adattárból, 2020. XI. 19. |
T Balla Ágnes: A harmadiknyelv elsajátítás vizsgálati módszerei, In: Gecső, Tamás; Sárdi, Csilla (szerk.) Új módszerek az alkalmazott nyelvészeti kutatásban, Kodolányi János Főiskola; Tinta Könyvkiadó (2010) pp. 283-287. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2009
adattárból, 2020. XI. 19. |
Tápainé Balla Ágnes: Angolul és németül tanuló nyelvtanulók transzferjelenségei, In: Nádor, Orsolya (szerk.) A magyar mint európai és világnyelv, Balassi Intézet; MANYE (2009) pp. 701-707. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2008
adattárból, 2020. XI. 19. |
Tápainé Balla Ágnes: What does an L3 learner already know?, In: Otilia, Marti Arnandiz; Maria, Pilar Safont Jorda (szerk.) Achieving multilingualism : wills and ways, Universitat Jaume I (2008) pp. 468-478. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 13 |
|
|