Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
név Báró Emőke
intézmény neve Debreceni Egyetem
doktori iskola DE Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Herendiné Kónya Eszter
társ témavezető Kovács Zoltán
vezetés módja társ
fokozat PhD
a képzés kezdete 2020/02
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2024/01
a fokozatszerzés éve 2024
diszertáció Doi/handle elérés (értekezés, tézisek)
a védés adatai védés
Közlemények
2024

Báró Emőke, Kovács Zoltán, Kónya Eszter: Students recalling favourite math experience: How does problem- based approach promote mathematical engagement?, In: Drijvers, P.; Csapodi, C.; Palmér, H.; Gosztonyi, K.; Kónya, E. (szerk.) Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Alfréd Rényi Institute of Mathematics, Hungarian Academy of Sciences (2024) pp. 1400-1407.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2023

Kovács Zoltán, Báró Emőke, Lócska Orsolya, Kónya Eszter: Incorporating Problem-Posing into Sixth-Grade Mathematics Classes, EDUCATION SCIENCES 13: (2) 151
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2023

Báró E.: Exploring students’ algebraic thinking through problem-posing activities, In: I., Papadopoulos; N., Patsiala (szerk.) Proceedings of the 22nd conference on Problem Solving in Mathematics Education, Aristotle University of Thessaloniki (2023) pp. 165-178.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2022

Báró Emőke: Observing critical thinking during online pair work, In: Maj-Tatsis, Bozena; Tatsis, Konstantinos (szerk.) Critical Thinking Practices in Mathematics Education and Beyond, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego (2022) pp. 128-136.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2022

Báró Emőke: Positive changes in affective variables: Two-round action research in Hungary and Romania, In: Jeremy, Hodgen; Eirini, Geraniou; Giorgio, Bolondi; Federica, Ferretti (szerk.) Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 12), Feb 2022, Bozen-Bolzano, Italy, European Society for Research in Mathematics Education (ERME); Free University of Bozen-Bolzano (2022) pp. 1311-1319.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2021

Emőke Báró: Teaching strategies for developing critical thinking skills, In: Bożena, Maj-Tatsis; Konstantinos, Tatsis (szerk.) Critical thinking in mathematics: perspectives and challenges, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego (2021) pp. 17-25.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2020

Báró Emőke: Mapping students’ motivation in a problem oriented mathematics classroom, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 18: (3) pp. 111-121.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
 

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )