Földes Ferenc Gimnázium (további intézmény) további (középiskolai tanár)
Közlemények
2019
adattárból, 2021. X. 12.
Győry Ákos, Kónya Eszter: Proving skills in geometry of secondary grammar school leavers specialized in mathematics, ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 50: pp. 217-236. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2018
adattárból, 2021. X. 12.
Ákos Győry, Eszter Kónya: Development of high school students' geometric thinking with particular emphasis on mathematically talented students, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 16: (1) pp. 93-110. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2016
adattárból, 2021. X. 12.
Győry Ákos: A Titu-lemma, dokumentum típusa: nyelv: magyar
2004
adattárból, 2021. X. 12.
Szilasi József, Győry Ákos: A generalization of Weyl's theorem on projectively related affine connections, REPORTS ON MATHEMATICAL PHYSICS 53: (2) pp. 261-273. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL
2000
adattárból, 2021. X. 12.
Győry Ákos: On the prolongation of vertical connections, ACTA MATHEMATICA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE NYÍREGYHÁZIENSIS 16: pp. 73-77. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.