Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VII. 05. Közlemények |
2023
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 05. |
Sulaimanova N., Csereklye E., Gordon Győri J., Horváth László: ‘To go or not to go’: organizational determinants of academic staff participation in teaching mobility–a structural equation modelling approach, EUROPEAN JOURNAL OF HIGHER EDUCATION dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 05. |
Csereklye Erzsébet: Janusz Korczak helye az interkulturális pedagógiai gondolkodásban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 32: (8-9) pp. 130-133. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Esszé nyelv: magyar URL |
2022
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 05. |
Rónay Zoltán, Csereklye Erzsébet, Kenesei Anna, Miklós Bence, Kormos Kevin: Should Schools Follow Policymakers?, In: Kristof, De Witte; Oliver, Holz; Lotte, Geunis (szerk.) A Little Respect?: LGBT+ Perspectives on Education From Across Europe, Waxmann Verlag Gmbh (2022) pp. 129-144. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2022
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 05. |
Gordon Győri János, Csereklye Erzsébet: Nyugdíjas tanárok mint magántanárok, In: Rónay, Zoltán; Fazekas, Ágnes; Horváth, László; Kálmán, Orsolya (szerk.) Keresni az újat szüntelen..., L'Harmattan Kiadó (2022) pp. 400-431. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 05. |
Csereklye Erzsébet: Szakképző intézmények felkészítése migráns hátterű tanulók fogadására, In: Nagy, Ádám (szerk.) Szolgálva, nem tündökölve - Trencsényi 70, Iuvenis Ifjúságszakmai Műhely (2017) pp. 119-131. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2016
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 05. |
Csereklye Erzsébet: Ethnic and Language Diversity in Education, In: Kyoung-Ho, Shin (szerk.) Multicultural Education in Global Era, Nova Science Publishers (2016) pp. 151-170. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2015
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 05. |
Csereklye Erzsébet: Social Diversity Discourses in Documentaries on Migration, In: Braedel-Kühner, Cordula; Müller, Andreas P. (szerk.) Re‐thinking Diversity, Springer Verlag für Sozialwissenschaften (2015) pp. 239-254. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2015
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 05. |
Csereklye Erzsébet: „Én nem tartom számon, ki a cigány”, In: N, Kollár Katalin; Rapos, Nóra (szerk.) A társas, társadalmi viszonyok, ELTE Eötvös Kiadó (2015) pp. 120-128. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2014
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 05. |
Csereklye Erzsébet: Multiculturalism in Central and Eastern Europe, MULTICULTURAL EDUCATION REVIEW 6: (1) pp. 102-127. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2014
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 05. |
Csereklye Erzsébet: A társadalmi sokféleséggel foglalkozó nevelés-oktatási irányzatok elméleti kerete, In: Szabolcs, Éva; Garai, Imre (szerk.) Neveléstudományi kutatások közben, ELTE Eötvös Kiadó (2014) pp. 81-88. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 4 ![adattárból](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) |
|
|