Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VII. 11. Közlemények |
2024
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 11. |
Kenyeres Attila Zoltán, Szűts Zoltán: Az álhírek (fake news) definíciós kísérletei és nyelvi jelei = The tentative definition and linguistic signs of fake news, MAGYAR NYELVŐR 148: (2) pp. 203-235. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2024
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 11. |
Kenyeres Attila Zoltán: A YOUTUBE-RÓL TÖRTÉNŐ TANULÁS POZITÍV OLDALAI AZ EKKE PEDAGÓGIAI KARA HALLGATÓINAK KÖRÉBEN, ACTA UNIVERSITATIS DE CAROLO ESZTERHÁZY NOMINATAE: SECTIO PAEDAGOGICA XLV: pp. 83-98. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2024
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 11. |
Kenyeres Attila Zoltán: Pedagógiai módszerek a fiatalok médiatudatosságának növelésére – egy nemzetközi program jógyakorlatai, In: Kovács, Enikő (szerk.) III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia, Líceum Kiadó (2024) pp. 33-33. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2023
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 11. |
Kenyeres Attila Zoltán, Szűts Zoltán: A FAKE NEWS HATALMA, AVAGY MIÉRT HISZÜNK EL MINDENT?, THEOLOGIAI SZEMLE 1: pp. 37-42. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2022
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 11. |
Kenyeres Attila: From Vampires to Migrants: Teaching the History of the Carpathian Basin through Examples of Media Manipulation at the University of Pittsburgh – A Fulbright Scholarship Case Study, In: Mező, Ferenc (szerk.) Tanulás és társadalom, Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Akadémiai Bizottsága Pszichológiai Szakbizottsága (2022) pp. 93-104. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 11. |
Kenyeres Attila Zoltán: The Effect of Religiosity on Learning from Documentaries, STUDIA SCIENTIFICA FACULTATIS PAEDAGOGICAE UNIVERSITATIS CATHOLICAE IN RUZOMBEROK 20: (1) pp. 17-35. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: Angol, szlovák
|
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 11. |
Kenyeres Attila Zoltán, Szabó Eszter: A blogok és vlogok szerepe a tanulásban és a tudományról szóló ismeretek megszerzésében – egy debreceni egyetemisták körében végzett kutatás alapján, In: Juhász, Erika; Pető, Lilla (szerk.) Hálózatok a művelődés és felnőttképzés világában, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2020) pp. 291-308. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2018
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 11. |
Kenyeres Attila Zoltán: A vallásosság hatása a felnőttek televíziós dokumentumfilmekből történő tanulására, MEDIÁRIUM 12: (1-2) pp. 57-80. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2016
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 11. |
Kenyeres Attila Zoltán, Szabó József: The migration crisis: representation of a border conflict in Hungarian, German and Pan-European television news coverage, CORVINUS JOURNAL OF SOCIOLOGY AND SOCIAL POLICY 7: (1) pp. 71-91. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: angol URL |
2012
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 11. |
Kenyeres Attila Zoltán: The appearance of the informative function in the Hungarian, the German and in the Austrian newsreel., In: Juhász, Erika (szerk.) In: Education in Transition, Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom (2012) pp. 179-195. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 9 ![adattárból](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) |
|
|