Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. V. 28. Közlemények |
2024
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 20. |
Medovarszki István: A kritikus kognitív készségek fejlettségének vizsgálata első osztályos tanulók körében, ACTA UNIVERSITATIS DE CAROLO ESZTERHÁZY NOMINATAE: SECTIO PAEDAGOGICA 45.: pp. 99-122. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2023
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 20. |
Medovarszki István: A szociális készségek szerepe a kooperatív szemléletű, kollaborációra építő csoportmunkában, In: Medovarszki, István (szerk.) Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2022 - Pedagógiai és szakmódszertani tanulmányok az iskola világából, Líceum Kiadó (2023) pp. 85-100. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2023
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 20. |
Medovarszki István: Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2022 - Pedagógiai és szakmódszertani tanulmányok az iskola világából, Líceum Kiadó dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2022
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 20. |
Medovarszki István: Egy modern didaktika megalapozása felé – A hatékony csoportos tanulás ötpilléres komplex modellje, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 72: (9-10) pp. 116-128. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 20. |
Medovarszki István: A finn oktatási rendszer sajátosságai a tanári professzió szemszögéből, In: Medovarszki, István (szerk.) Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2021 - Pedagógiai, neveléstudományi és szakmódszertani tanulmányok, Magánkiadás (nemzetközi) (2021) pp. 215-223. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 20. |
Medovarszki István: Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2021 - Pedagógiai, neveléstudományi és szakmódszertani tanulmányok, Magánkiadás (nemzetközi) dokumentum típusa: nyelv: magyar URL |
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 20. |
Medovarszki István: Lebutítás vagy disszemináció?, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 70: (7-8) pp. 76-90. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar
|
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 20. |
Medovarszki István: Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2020 - Tanulmányok a csoportos tanulásszervezés sajátos gyakorlatairól, Magánkiadás (nemzetközi) dokumentum típusa: nyelv: magyar URL |
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 20. |
Medovarszki István: A jelen és a jövő információs társadalmának kompetenciaelvárásai, In: Medovarszki, István (szerk.) Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2020 - Tanulmányok a csoportos tanulásszervezés sajátos gyakorlatairól, Magánkiadás (nemzetközi) (2020) pp. 109-114. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar URL |
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 20. |
Medovarszki István: A csoportmunkát támogató tanulási környezet reformpedagógiai szemszögből, In: Medovarszki, István (szerk.) Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2020 - Tanulmányok a csoportos tanulásszervezés sajátos gyakorlatairól, Magánkiadás (nemzetközi) (2020) pp. 9-16. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 13 ![adattárból](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) |
|
|