Korszerű tanuláselméleti és gyakorlati megközelítések a XXI. században
Az iskoláztatás rendszereinek kihívásai a XXI. században
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
Közlemények
2020
adattárból, 2021. V. 19.
Arató Ferenc: A neveléstudományok gyermekképéről pedagógusoknak, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 5: (1-4) pp. 5-39. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2020
adattárból, 2021. V. 19.
Arató Ferenc, Szerpák Tünde: A jó tanuló félrevezetése, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 5: (1-4) pp. 83-99. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2018
adattárból, 2021. V. 19.
Arató Ferenc: A négydimenziós értékelés néhány gyakorlati aspektusa, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 68: (11-12) pp. 23-45. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2018
adattárból, 2021. V. 19.
Takács Bálint, Bigazzi Sára, Arató Ferenc, Serdült Sára: How Movements Are Mediated, CONTENTION: THE MULTIDISCIPLINARY JOURNAL OF SOCIAL PROTEST 6: (1) pp. 93-118. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2017
adattárból, 2021. V. 19.
Arató Ferenc: Az értékes gyermek – az értékelés negyedik dimenziója, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 3: (1-4) pp. 5-29. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar Teljes szöveg
2015
adattárból, 2021. V. 19.
Arató Ferenc: A kizárás dekonstrukciója – az inkluzivitás poszt-strukturalista megközelítése, In: Arató, Ferenc; Varga, Aranka (szerk.) Befogadó egyetem, PTE BTK Neveléstudományi Intézet (2015) pp. 43-60. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
2015
adattárból, 2021. V. 19.
Arató Ferenc, Varga Aranka: Inclusive University, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet dokumentum típusa: nyelv: angol
2014
adattárból, 2021. V. 19.
Arató Ferenc: Deconstruction of Education, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 4: (2) pp. 45-62. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL
2013
adattárból, 2021. V. 19.
Arató Ferenc: Towards a Complex Model of Cooperative Learning, DA INVESTIGACAO AS PRATICA: ESTUDOS DE NATUREZA EDUCACIONAL 3: (1) pp. 57-79. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: angol
2011
adattárból, 2021. V. 19.
Arató Ferenc: A kooperatív tanulásszervezés paradigmatikus jellege, In: Kozma, Tamás; Perjés, István (szerk.) Törekvések és lehetőségek a 21. század elején [X. Országos Neveléstudományi Konferencia], ELTE Eötvös Kiadó (2011) pp. 11-22. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.