Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VII. 18. Közlemények |
2024
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 18. |
Fejes József Balázs, Vígh Tibor, Rausch Attila, Mezei Tímea, Szenczi Beáta: Validation of Hungarian Version of Teacher Responsibility Scale in Pre-Service Teachers, SAGE OPEN 14: (2) pp. 1-13. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 18. |
Szenczi Beáta, Fejes József Balázs, Vígh Tibor, Hódi Ágnes, Tary Blanka: Home Reading Support in Grades Four, Six, and Eight: Does Student Reading Motivation Matter?, READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 18. |
Szenczi Beáta, Józsa Krisztián: Az énképet vizsgáló SDQ-I (Self-Description Questionnaire-I) kérdőív hazai adaptációja, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 32: (5) pp. 76-95. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 18. |
Pei-Jung Wang, Su-Ying Huang, Linda Gilmore, Beáta Szenczi, Krisztián Józsa, Hua-Fang Liao, George A. Morgan: The DMQ in Children Developing Atypically and Comparisons with Those Developing Typically, In: Morgan, George A.; Liao, Hua-Fang; Józsa, Krisztián (szerk.) Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ), Szent István Egyetem (2020) pp. 159-185. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2019
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 18. |
Szenczi Beáta, Szekeres Ágota: Az intellektuális képességzavarok (tanulási akadályozottság és értelmi akadályozottság) evidenciaalapú oktatási és támogatási módszertanának alapjai, In: Győri, Miklós; Billédi, Katalin (szerk.) Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 79-87. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2018
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 18. |
Szenczi Beáta, Kis Noémi, Józsa Krisztián: Academic self-concept and mastery motivation in students with learning disabilities, JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH 26: (2) pp. 89-113. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol Teljes szöveg |
2017
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 18. |
Szenczi Beáta, Vígh Tibor, Szekeres Ágota, Zentai Gabriella: Integráltan tanuló SNI‐diákok szövegértés eredményei az adaptált Országos kompetenciamérésen, In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2016, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet (2017) pp. 142-169. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2015
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 18. |
Józsa Krisztián, Hricsovinyi Julianna, Szenczi Beáta: Számítógép-alapú Elsajátítási motiváció kérdőívek validitása és reliabilitása, In: Csapó, Benő; Zsolnai, Anikó (szerk.) Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 123-146. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar
|
2015
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 18. |
Józsa Krisztián, Kiss Renáta, Nyitrai Ágnes, Steklács János, Szenczi Beáta, Tóth Dénes: Az olvasás-szövegértés pszichológiai dimenziójának online diagnosztikus értékelése, In: Csapó, Benő; Steklács, János; Molnár, Gyöngyvér (szerk.) Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 33-103. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar URL |
2014
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 18. |
Józsa Krisztián, Fazekasné Fenyvesi Margit, Szenczi Beáta, Szabó Ákosné: Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (1) pp. 181-204. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 49 ![adattárból](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) |
|
|