Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VII. 15. Közlemények |
2024
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 15. |
Barnucz Nóra, Botos Virág, Ceglédi Szabolcs, Dominek Dalma Lilla: The Study of Instructors’ Digital Competence in Higher Education – Comparative Analysis, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT Barnucz_Botos_Cegledi_Dominek dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2024
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 15. |
Dominek Dalma Lilla, Barnucz Nóra: First results of a pilot research with the application of ICT tools: The introduction of the model of Flow-based pedagogy, ERUDITIO - EDUCATIO 19: (2) pp. 32-41. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2023
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 15. |
Dominek Dalma Lilla, Barnucz Nóra, Uricska Erna, Christián László: Experiences of digital education from the perspective of students. Digital language learning and flow-based methods in teaching English for law enforcement, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 23: (2) pp. 9-24. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2023
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 15. |
Dominek Dalma, Demeter Márton, Ceglédi Szabolcs: Flow Measurement in Cultural Institutions in the Framework of an Elective Subject at a Hungarian University, JOURNAL OF MUSEUM EDUCATION dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
|
2022
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 15. |
Dominek Dalma: On a Flow-based pedagogical model, ERUDITIO - EDUCATIO 17: (3) pp. 72-81. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 15. |
Dominek Dalma Lilla: Élményalapú környezeti nevelés a természettudományi múzeumokban, Belvedere Meridionale dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar URL |
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 15. |
Dominek Dalma Lilla: A flow, mint a pozitív pszichológia jelenléte az oktatásban, ERUDITIO - EDUCATIO 16: (4) pp. 72-82. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 15. |
Dominek Dalma: Creativity in higher education through the flow channel, BELVEDERE MERIDIONALE 33: (4) pp. 5-12. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 15. |
Dominek Dalma Lilla, Ceglédi Szabolcs: Alkoss – A találékonyság pszichológiája! Kreativitás mint képességvizsgálat a Tóth-féle kreativitás becslő skála segítségével a Nemzeti Közszolgálati Egyetem hallgatóinak körében, MAGYAR PEDAGÓGIA 121: (4) pp. 395-407. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VII. 15. |
Dominek Dalma Lilla: Flow, avagy játékos kommunikáció a múzeumokban, Belvedere Meridionale dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 43 ![adattárból](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) |
|
|