Vida Gergő, Faragó Beatrix, Dobay Beáta: Learning disabilities in international discourse, ERUDITIO - EDUCATIO 2024/1: (19) pp. 18-32. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2024
adattárból, 2024. VII. 08.
Vida Gergő, Sántha Kálmán: Abduction in the Assessment of Special Educational Needs - Learning Disability, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 10: (2) pp. 31-44. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2024
adattárból, 2024. VII. 08.
Vida Gergő, Sántha Kálmán, Kocsis Rita: Abduktív diagnosztikai eljárás lehetőségei a gyógypedagógiában, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 34: (1) pp. 3-20. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2023
adattárból, 2024. VII. 08.
Vida Gergő, Ambrus Attila: EGYÜTT, ÉRTÜK : A tanulási zavar diagnosztikus azonosításának új lehetőségei, Soproni Egyetem Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar URL
2022
adattárból, 2024. VII. 08.
Vida Gergő: Az abdukció mint szakértői eljárás a tanulási zavarok felfedésében, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 10: (1) pp. 135-151. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL
2021
adattárból, 2024. VII. 08.
Vida Gergő: A tanulási zavar elmélete és diagnosztikája – tanulási zavarral küzdő tanulók kompenzálásának segítése, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 19: (3-4) pp. 110-119. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL
2020
adattárból, 2024. VII. 08.
Vida Gergő: A TANULÁSI ZAVAR ELMÉLETE ÉS DIAGNOSZTIKÁJA, In: Józsa, Krisztián (szerk.) Neveléstudomány – Válaszlehetőségek az új évezred kihívásaira : 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia [Educational Science – Possible Answers for the Challenges of the New Millennium:13th Training and Practice International Conference on Educational Science], Szent István Egyetem (2020) pp. 209-209. dokumentum típusa: nyelv: magyar
2019
adattárból, 2024. VII. 08.
Vida Gergő: Reziliencia és SNI – Tanulási zavarral küzdő középiskolások lemorzsolódásának háttérváltozói, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 69: (9-10) pp. 57-72. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL
2018
adattárból, 2024. VII. 08.
Vida Gergő: A diagnózistól a fejlesztésig – tanulási hatékonyság és intelligencia, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 4: (1-4) pp. 49-64. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL
2017
adattárból, 2024. VII. 08.
Vida Gergő: Miként lesz a tanulási zavar diagnózisa stigma – Avagy mi a fontosabb: a diagnózis vagy a gyermek?, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 67: (3-4) pp. 16-33. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.