Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 19. Közlemények |
2023
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. III. 19. |
Piedade Vaz-Rebelo, Graça Bidarra, Vanda Santos, Conceição Costa, Ilona Teglasi: Perceptions of competences promoted when exploring Poly-Universe in a teacher training workshop, In: Membiela, Pedro; Cebreiros, María Isabel (szerk.) Estrategias metodológicas e investigación en la enseñanza de las ciencias = Estratégias metodológicas e de pesquisa no ensino de ciências, Educación Editora (2023) pp. 453-457. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2023
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. III. 19. |
Oláhné Téglási Ilona, Kovács Zoltán: Interdiszciplináris, eszközhasználatra épülő kurzus hatása a tanár szakos hallgatók motivációjára, In: Kovács, Enikő (szerk.) Módszerek a fenntarthatóság jegyében, Líceum Kiadó (2023) pp. 41-54. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar URL |
2022
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. III. 19. |
Téglási Ilona: Motivation and Development – Using Poly-Universe Game in Teaching Mathematics and Other School Subjects, ATHENS JOURNAL OF SCIENCES 9: (3) pp. 177-192. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. III. 19. |
Négyesi Péter, Oláhné Téglási Ilona, Racsko Réka: Pros & cons of e-learning environments from an adaptivity perspective, Convergence Education Review 7: (2) pp. 45-54. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. III. 19. |
Oláhné Téglási Ilona: Logikaalapú élménypedagógiai módszerek a Komplex Alapprogramban, MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)- 2020.3. szám: pp. 3-9. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. III. 19. |
Oláhné Téglási Ilona: Tanuljunk meg játszani, hogy játszva taníthassunk!, TANÍTÓ 2020, 1-2. szám: pp. 17-21. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk nyelv: magyar
|
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. III. 19. |
Négyesi Péter, Oláhné Téglási Ilona, Racsko Réka: High school application of a mathematical software supporting problem-solving, MESTERSÉGES INTELLIGENCIA 2: (2) pp. 35-41. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. III. 19. |
Arató Ferenc, Árvai-Homolya Szilvia, Bagota Mónika, Czapné Makó Zita, Dobróné Tóth Márta, Egri Sándor, Eisner Tímea, Geda Gábor, Hoffmann Miklós, Juhász Tibor, Klein Sándor, Kovács Zoltán, Lengyelné Szilágyi Szilvia, Oláhné Téglási Ilona, Ördög Attila, Pintér Klára, Sarlós Erzsébet, Sitkuné Görömbei Cecília, Szávin Márk, Tóthné Szük Erzsébet, Troll Ede, Wiersumné Gyöngyösi Erika, Wintsche Gergely, Oláhné Téglási Ilona: A Logikaalapú alprogram koncepciója, EKE Líceum Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
2016
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. III. 19. |
Téglási Ilona: Comparing mathematical competences to school achievement in school tests, OBZORY MATEMATIKY, FIZIKY A INFORMATIKY / HORIZONS OF MATHEMATICS PHYSICS AND COMPUTER SCIENCES 2/2016: (45) pp. 9-24. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2016
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. III. 19. |
Gordon Győri János, Oláhné Téglási Ilona, Ütőné Visi Judit: A pedagógusszakma és -pálya népszerűsítésének technikái a nemzetközi gyakorlatban, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 14: (43) pp. 135-151. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 13 ![adattárból](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) |
|
|