Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 02. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. I. 02. |
Szűts Zoltán, Molnár György, Racsko Réka, Vaughan Geoffrey, Molnár Tünde Lengyelné: Pedagogical Implications and Methodological Possibilities of Digital Transformation in Digital Education after the COVID-19 Epidemic, COMPUTERS 12: (4) 73 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. I. 02. |
Racsko Réka, Kis-Tóth Lajos: Ütemváltás az oktatás digitális transzformációjában. A könyvtárak lehetséges szerepe az online tanulásban, KÖNYVTÁRI FIGYELŐ 68: (2) pp. 177-191. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2024. I. 02. |
Racsko Réka, Hajdu Krisztián: A digitális átállás pillérei, avagy a DigCompOrg keretrendszer könyvtári adaptálása, KÖNYV KÖNYVTÁR KÖNYVTÁROS 30: (3) pp. 27-40. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2024. I. 02. |
Gőgh Előd, Racsko Réka, Kővári Attila: Experience of Self-Efficacy Learning among Vocational Secondary School Students, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 18: (1) pp. 101-119. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 22 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. I. 02. |
Főző Attila László, Racsko Réka: Az iskolai digitális érettség értékelésének lehetőségei, CIVIL SZEMLE 17: (3) pp. 93-113. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2024. I. 02. |
Kis-Tóth Lajos, Gulyás Enikő, Racsko Réka: Transzverzális kompetenciák fejlesztésének pedagógiai módszerei, különös tekintettel a digitális kompetenciára, EDUCATIO 26: (2) pp. 230-245. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2024. I. 02. |
Racsko Réka: Digitális átállás az oktatásban, Iskolakultúra; Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 98 nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2024. I. 02. |
Herzog Csilla, Racsko Réka: Táblagép az osztályteremben, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (10) pp. 3-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 22 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2024. I. 02. |
Kárpáti Andrea, Kis-Tóth Lajos, Racsko Réka, Antal Péter: Mobil infokommunikációs eszközök a közoktatásban, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 15: (1) pp. 7-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2024. I. 02. |
Gulyás Enikő, Nagyné Klujber Márta, Racsko Réka: A táblagépes osztálytermi munka elemzésének lehetősége a Noldus Observer XT videós interakcióelemző szotfver segítségével, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 15: (1) pp. 81-94. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 179 |
|
|