Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 15. Közlemények |
2022
adattárból, 2024. I. 15. |
Szeberényi A, Lukács R, Papp-Váry Á: Examining environmental awareness of university students, ENGINEERING FOR RURAL DEVELOPMENT 21: pp. 604-611. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: angol Teljes szöveg |
2022
adattárból, 2024. I. 15. |
Szeberényi András, Rokicki Tomasz, Papp-Váry Árpád: Examining the Relationship between Renewable Energy and Environmental Awareness, ENERGIES 15: (19) 7082 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 18 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. I. 15. |
Szeberényi A, Papp-Váry Á: Research of microregion-related renewable energy tenders for local governments, ENGINEERING FOR RURAL DEVELOPMENT 20: pp. 1272-1279. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. I. 15. |
Papp-Váry Á, Tóth T Zs: Analysis of Budapest as a Film Tourism Destination, In: Baleiro, R; Pereira, R (szerk.) Global Perspectives on Literary Tourism and Film-Induced Tourism, IGI Global (2021) pp. 257-279. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 14 nyelv: angol Teljes szöveg |
2019
adattárból, 2024. I. 15. |
Papp-Váry Árpád: Országmárkázás, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 25 nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2024. I. 15. |
Papp-Váry Árpád Ferenc: Márkázott szórakoztatás - a termékmegjelenítés nemzetközi és hazai alkalmazása, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 37 nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2024. I. 15. |
Papp-Váry Árpád Ferenc: A márkanév ereje – Szempontok a sikeres brandépítéshez, Dialóg Campus Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 46 nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2024. I. 15. |
Papp-Váry Árpád Ferenc: The Anholt-GMI City Brand Hexagon and the Saffron European City Brand Barometer: A Comparative Study, REGIONAL AND BUSINESS STUDIES 3: (Suppl. 1) pp. 555-562. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 67 nyelv: angol
|
2009
adattárból, 2024. I. 15. |
Papp-Váry Árpád Ferenc: Országmárkázástól a versenyképes identitásig: A country branding megjelenése, céljai és természete, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 43: (2) pp. 4-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 57 nyelv: magyar
|
2004
adattárból, 2024. I. 15. |
Papp-Váry Árpád Ferenc: Országok márkái, márkák országai – Az országeredet-hatás elmélete és gyakorlata, In: Czagány, László; Garai, László (szerk.) A szociális identitás, az információ és a piac, JATEPress (2004) pp. 297-315. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 52 nyelv: magyar Teljes szöveg |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 338 |
|
|