Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. IV. 23. Közlemények |
2018
adattárból, 2020. XII. 03. |
Kees de Bot, Wander Lowie, Rika Plat: Word Naming in the L1 and L2, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 10.3389: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2017.02256 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2020. XII. 03. |
Sun H, Steinkrauss R, Wieling M, de Bot C: Individual differences in very young Chinese children’s English vocabulary breadth and semantic depth: Internal and external factors, INTERNATIONAL JOURNAL OF BILINGUAL EDUCATION AND BILINGUALISM 21: (4) pp. 405-425. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2020. XII. 03. |
de Bot Kees, Houtzager Niente: Multilingualism, processing and aging, In: Jeanette, Altaribba; Roberto, R. Heredia (szerk.) An Introduction to Bilingualism: Principles and Processes, Routledge (2018) pp. 93-106. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2017
adattárból, 2020. XII. 03. |
Kees de Bot, N Houtzager: Multilingualism, processing and aging, In: Roberto, R Heredia; Jeanette, Altarriba (szerk.) An introduction to bilingual principles and processes, Routledge (2017) pp. 93-106. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2020. XII. 03. |
Sun H, Steinkrauss R, Tendeiro J, de Bot K: Individual differences in very young children’s English acquisition in China: Internal and external factors, BILINGUALISM-LANGUAGE AND COGNITION 19: (3) pp. 550-566. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: angol URL |
2014
adattárból, 2020. XII. 03. |
Unsworth S, Persson L, Prins T, de Bot K: An investigation of factors affecting early foreign language learning in the Netherlands., APPLIED LINGUISTICS 1: pp. 1-23. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 20 nyelv: angol URL |
2014
adattárból, 2020. XII. 03. |
Waninge F, Dörnyei Z, de Bot K: Motivational dynamics in language learning, MODERN LANGUAGE JOURNAL 98: (3) pp. 704-721. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 53 nyelv: angol URL |
2008
adattárból, 2020. XII. 03. |
De Bot K: Introduction: Second language development as a dynamic process, MODERN LANGUAGE JOURNAL 92: (2) pp. 166-178. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 62 nyelv: angol URL |
2007
adattárból, 2020. XII. 03. |
De Bot K, Lowie W, Verspoor M: A dynamic systems theory approach to second language acquisition, BILINGUALISM-LANGUAGE AND COGNITION 10: (1) pp. 7-21. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 264 nyelv: angol URL |
1996
adattárból, 2020. XII. 03. |
De Bot K: The Psycholinguistics of the Output Hypothesis, LANGUAGE LEARNING 46: (3) pp. 529-555. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 94 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 506 |
|
|