Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VII. 09.
Személyes adatok
név Albert Ágnes
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 20%
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola 80%
Elérhetőségek
drótpostacím albert.agnesbtk.elte.hu
telefonszám +36 1 485-5200/4387
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2009
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2023
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 10
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Zólyomi Anna PhD 2023  NDI2-ELTE
Guo Xinhua PhD 2020  NDI3-ELTE
Wu Qiaoxia PhD 2020  NDI3-ELTE

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Gostiukhin Tikhon (PhD) (2027/08)  NDI3-ELTE
Szakács Eszter (PhD) (2027/08)  NDI3-ELTE
Yasin Khoshhal Delijani (PhD) (2026/08)  NDI3-ELTE
Belduma Renteria Nury Estefania (PhD) (2025/08)  NDI3-ELTE
Al Madanat Dina (PhD) (2024/08)  NDI3-ELTE
Alsayed-Ahmad Duha Ghazi Mohammad (PhD) (2024/08)  NDI3-ELTE
Spissich Boglárka (PhD) (2024/08)  NDI3-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Az egyéni különbségek hatása a nyelvtanulásra Feladat-alapú nyelvtanulás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2022

Albert Ágnes: Investigating the Role of Affective Factors in Second Language Learning Tasks, Springer-Verlag
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: angol
URL 
2021

Albert Ágnes: Stories students tell, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: angol
URL 
2021

Csizér Kata, Albert Ágnes: Trait and State Perspectives of Individual Difference Research, In: Gregersen, Tammy; Mercer, Sarah (szerk.) The Routledge Handbook of the Psychology of Language Learning and Teaching, Routledge (2021) pp. 337-347.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2021

Csizér Kata, Albert Ágnes, Piniel Katalin: The Interrelationship of Language Learning Autonomy, Self-Efficacy, Motivation and Emotions, In: Pawlak, Mirosław (szerk.) Investigating Individual Learner Differences in Second Language Learning, Springer-Verlag (2021) pp. 1-21.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2019

Piniel Katalin, Albert Ágnes: Motivation and Flow, In: Lamb, Martin; Csizér, Kata; Henry, Alastair; Ryan, Stephen (szerk.) The Palgrave Handbook of Motivation for Language Learning, Springer-Verlag (2019) pp. 579-597.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
URL 
2018

Piniel K, Albert Á: Advanced learners’ foreign language-related emotions across the four skills, STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 8: (1) pp. 127-147.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 106
nyelv: angol
Scopus link 
2011

Albert A, Kormos J: Creativity and narrative task performance, LANGUAGE LEARNING 61: (s1) pp. 73-99.
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 32
nyelv: angol
URL 
2011

Ágnes Albert: When individual differences come into play, In: Robinson, Peter (szerk.) Second Language Task Complexity, John Benjamins (2011) pp. 239-265.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: angol
URL 
2006

Ágnes Albert: Learner creativity as a potentially important individual variable, In: Nikolov, Marianne; Horvath, József (szerk.) Empirical Studies in English Applied Linguistics, Lingua Franca Csoport (2006) pp. 77-98.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 26
nyelv: angol
2004

Albert A, Kormos Judit: Creativity and narrative task performance, LANGUAGE LEARNING 54: (2) pp. 277-310.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 101
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:308 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
63
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
65
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
18 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
433

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )