Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VI. 05.
Személyes adatok
Pajtókné Tari Ilona
név Pajtókné Tari Ilona
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Földtudományi Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Földtudományi Doktori Iskola 20%
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola 80%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 36 520-400/2088
mobiltelefon száma +36 30 867-6485
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága földtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2018
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eszterházy Károly Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1990 - Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kaknics-Kiss Barbara PhD 2022  FDI3-ELTE
(50%) Rázsi András PhD 2022  EKE NDI
Könczey Réka PhD 2020  EKE NDI

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Lóczi Tamás (PhD) (2027/08)  EKE NDI
(50%) Egervári Júlia (PhD) (2024/08)  EKE NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A földrajztanítás korszerű módszerei. Az IKT alkalmazása a földrajztanításban. Az eredményes ismeretszerzés és rugalmas -alkalmazás környezeti és civilizációs feltételei
jelenlegi kutatásainak tudományága földtudományok
neveléstudományok
Közlemények
2024

Sütő László, Pajtókné Tari Ilona: Földrajztanári portfóliók értékelésének tanulságai az Eszterházy Károly Katolikus Egyetemen, In: Kókai, Sándor; Csüllög, Gábor (szerk.) Táj, társadalom, kultúra, Nyíregyházi Egyetem Turizmus és Földrajztudományi Intézet; MTA Társadalomföldrajzi Tudományos Bizottság Történeti Földrajzi Albizottsága (2024) pp. 494-504.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2023

Pajtókné Tari Ilona: Pro scientiis et artibus - 250 év múltán a szándék megvalósult, In: Nagy, Andor (szerk.) Nagy elődök nyomában, Líceum Kiadó (2023) pp. 147-161.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2022

Wumaier Mikelayi, Mika János, Pajtókné Tari Ilona: A klímaváltozással kapcsolatos ismeretek felmérése és alakítása egyetemi hallgatók körében, In: Mező, Ferenc (szerk.) Tanulás és társadalom, Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Akadémiai Bizottsága Pszichológiai Szakbizottsága (2022) pp. 187-193.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2022

Pajtókné Tari Ilona, Szűts Zoltán: Az okoseszközök célnak megfelelő használata a köznevelésben az EKKE modellje alapján, In: Kónyáné, Tóth Mária; Molnár, Csaba (szerk.) Oktatás a fenntartható fejlődésért – Hogyan tovább?, Suliszerviz Pedagógiai Intézet (2022) pp. 227-231.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2021

Csaba Ruszkai, Ilona Pajtók Tari, Csaba Patkós: Possible Actors in Local Foodscapes? LEADER Action Groups as Short Supply Chain Agents - A European Perspective, SUSTAINABILITY 13: (4) 2080
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
URL 
2018

Imre Anna, Révész László, Pajtókné Tari Ilona: Megalapozó tanulmány a végzettség nélküli iskolaelhagyás megelőzéséhez, EKE Líceum Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2014

Mika János, Csabai Edina Kitti, Dobi Ildikó, Molnár Zsófia, Nagy Zoltán, Rázsi András, Tóth-Tarjányi Zsuzsanna, Pajtókné Tari Ilona: Solar and wind energy resources of the Eger Region, HUNGARIAN GEOGRAPHICAL BULLETIN (2009-) 63: (1) pp. 17-27.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2011

Pajtókné Tari Ilona, Vida József, Murányi Zoltán, Pénzesné Kónya Erika, Mika János: Moments of School Subjects Promoted by Climate Change, In: Mészáros, Gy; Falus, I. (szerk.) Responsibility, Challenge and Support in Teachers' Life-Long professional Development. ATEE 2010 Annual Conference Proceedings, Association for Teacher Education in Europe (ATEE) (2011) pp. 49-66.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
2010

Horváth Sz, Jankó Szép I, Makra L, Mika J, Pajtók-Tari I, Utasi Z: Effect of evapotranspiration parameterisation on the Palmer Drought Severity Index., PHYSICS AND CHEMISTRY OF THE EARTH (2002-) 35: (1-2) pp. 11-18.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: angol
URL 
2008

Pajtókné Tari Ilona: Digitális tudástárak földrajzi tartalmú oldalainak értékelése a földrajztanítás szemszögéből I., FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 132: (1) pp. 63-69.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:53 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
155
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
149
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
1
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
24
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
18
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
152


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )