Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 06. Közlemények |
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2022. II. 15. |
Szalay L., Tóth Z., Borbás R.: Teaching of experimental design skills: results from a longitudinal study, CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 22: (4) pp. 1054-1073. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2022. II. 15. |
Szalay Luca, Füzesi István, Borbás Réka, Tóth Zoltán: Development of experimental design skills - the final results of a longitudinal study, JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION: REVISTA DE EDUCACION EN CIENCIAS 22: (2) pp. 46-53. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2022. II. 15. |
Szalay Luca, Tóth Zoltán, Kiss Edina: A kutatásalapú kémiatanítás tanulása, MAGYAR TUDOMÁNY 181: (8) pp. 1032-1037. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2022. II. 15. |
Tóth Zoltán: A Mazur-féle „Peer Instruction” (társtanítás) módszer kipróbálása kémiatanár-szakos hallgatók körében, KÖZÉPISKOLAI KÉMIAI LAPOK : A MAGYAR KÉMIKUSOK EGYESŰLETE GYŐRI CSOPORTJÁNAK IDŐSZAKOS FOLYÓIRATA A KÖZÉPISKOLAI TANULÓK RÉSZÉRE 47: (5) pp. 352-364. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2022. II. 15. |
Szalay L., Tóth Z., Kiss E.: Introducing students to experimental design skills, CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 21: (1) pp. 331-356. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2016
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2022. II. 15. |
Szalay L, Tóth Z: An inquiry-based approach of traditional ‘step-by-step’experiments, CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 17e: pp. 923-961. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2013
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2022. II. 15. |
Turanyi T, Toth Z: Hungarian university students' misunderstandings in thermodynamics and chemical kinetics, CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 14: (1) pp. 105-116. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 21 nyelv: angol URL |
2012
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2022. II. 15. |
Tóth Zoltán: Alkalmazott tudástérelmélet, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2007
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2022. II. 15. |
Toth Z, Ludanyi L: Combination of phenomenography with knowledge space theory to study students' thinking patterns in describing an atom, CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 8: (3) pp. 327-336. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL |
2007
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2022. II. 15. |
Toth Z: Mapping students' knowledge structure in understanding density, mass percent, molar mass, molar volume and their application in calculations by the use of the knowledge space theory, CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 8: (4) pp. 376-389. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 41 ![adattárból](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) |
|
|