Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. XI. 05. Közlemények |
2017
adattárból, 2019. XI. 05. |
Boócz-Barna Katalin: Wertschätzung der Diversität im fremdsprachlichen Deutschunterricht, DEUTSCHUNTERRICHT FUR UNGARN 28: (28/2017) pp. 8-16. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: német
|
2016
adattárból, 2019. XI. 05. |
Boóczné Barna Katalin: Erwerbsfördernde Grammatikarbeit im L3-Deutschunterricht, In: Feld-Knapp, Ilona (szerk.) Grammatik, ELTE Eötvös József Collegium (2016) pp. 195-210. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német
|
2016
adattárból, 2019. XI. 05. |
Boócz-Barna Katalin: Videographie in der universitäteren, fremdsprachendidaktischen DaF-Lehrerausbildung und in der empirischen DaF-Forschung in Ungarn, In: Feld-Knapp, Ilona; Boócz-Barna, Katalin (szerk.) DaF-Lehrerausbildung in Mittel-Osteuropa, Iudicium Verlag (2016) pp. 71-87. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: német
|
2015
adattárból, 2019. XI. 05. |
Boócz-Barna Katalin: Reflexion der Lern- und Lehrprozesse, In: Boócz-Barna, Katalin; Feld-Knapp, Ilona; Kárpáti, Zsófia; Kertes, Patrícia; Palotás, Berta; Antalné, Szabó Ágnes; Major, Éva (szerk.) Deutsch als Fremdsprache unterrichten lernen, Eötvös Loránd Tudományegyetem (2015) pp. 52-67. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 6 nyelv: német
|
2015
adattárból, 2019. XI. 05. |
Boócz-Barna Katalin, Feld-Knapp Ilona, Kárpáti Zsófia, Kertes Patrícia, Palotás Berta, Antalné Szabó Ágnes, Major Éva: Deutsch als Fremdsprache unterrichten lernen, Eötvös Loránd Tudományegyetem dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: német
|
2015
adattárból, 2019. XI. 05. |
Boócz-Barna Katalin: Zur Rolle von Interaktionen beim Fremdsprachenlernen, In: Boócz-Barna, Katalin; Feld-Knapp, Ilona; Kárpáti, Zsófia; Kertes, Patrícia; Palotás, Berta; Antalné, Szabó Ágnes; Major, Éva (szerk.) Deutsch als Fremdsprache unterrichten lernen, Eötvös Loránd Tudományegyetem (2015) pp. 38-51. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 6 nyelv: német
|
2015
adattárból, 2019. XI. 05. |
Feld-Knapp Ilona, Boócz-Barna Katalin: Az idegennyelv-didaktika szerepe az egyetemi tanárképzésben a némettanárképzés példáján, In: Major, Éva; Tóth, Etelka (szerk.) Szakpedagógiai körkép II., Eötvös Loránd Tudományegyetem (2015) pp. 81-95. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2014
adattárból, 2019. XI. 05. |
Boócz-Barna Katalin: 'Fehler' als wichtige Ressource im mehrsprachigen Deutschunterricht, In: Boócz-Barna, Katalin; Kertes, Patrícia; Palotás, Berta; Perge, Gabriella; Reder, Anna (szerk.) Aktuelle Fragen der Fremdsprachendidaktik, UDV - Ungarischer Deutschlehrerverband (2014) pp. 103-113. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 8 nyelv: német
|
2014
adattárból, 2019. XI. 05. |
Boócz-Barna Katalin: Zum Wortschatzerwerb - Wortschatzlernen, In: Ida, Dringó-Horváth; József, Fülöp; Zita, Hollós; Petra, Szatmári; Anita, Szentpétery-Czeglédy; Emese, Zakariás (szerk.) Das Wort - ein weites Feld, Károli Gáspár Református Egyetem; L'Harmattan Kiadó (2014) pp. 205-217. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 3 nyelv: német
|
2007
adattárból, 2019. XI. 05. |
Katalin Boócz-Barna: Formen des Sprachwechsels im Unterricht des Deutschen als L2 und L3, ELTE Germanisztikai Intézet dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 30 nyelv: német
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 56 |
|
|