Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IX. 30. Közlemények |
2024
adattárból, 2024. V. 06. |
Fejes József Balázs, Vígh Tibor, Rausch Attila, Mezei Tímea, Szenczi Beáta: Validation of Hungarian Version of Teacher Responsibility Scale in Pre-Service Teachers, SAGE OPEN 14: (2) pp. 1-13. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2024
adattárból, 2024. V. 06. |
Vígh Tibor: Development of research skills through research-focused microteaching lesson study in preservice teacher education, TEACHING AND TEACHER EDUCATION 145: 104618 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. V. 06. |
Fejes József Balázs, Jámbori Szilvia, Kasik László, Vígh Tibor, Gál Zita: Exploring social problem-solving profiles among Hungarian high school and university students, HELIYON 9: (8) e18913 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. V. 06. |
Fejes József Balázs, Hódi Ágnes, Szenczi-Velkey Beáta, Tary Blanka, Vígh Tibor: Nem érti, amit olvas! Kinek a feladata az olvasás tanítása?, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 15: (2) pp. 5-28. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2024. V. 06. |
Mamad Abderrahim, Vígh Tibor: Moroccan EFL Public High School Teachers’ Perceptions and Self-Reported Practices of Assessment, JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION 7: (3) pp. 119-135. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2013
adattárból, 2024. V. 06. |
Vígh Tibor: A középszintű angol és német nyelvi érettségin elért teljesítmények változásai 2007 és 2012 között, MODERN NYELVOKTATÁS 19: (1-2) pp. 17-35. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 13 nyelv: magyar URL |
2012
adattárból, 2024. V. 06. |
Nikolov Marianne, Vígh Tibor: Az idegen nyelvek tanulásának eredményessége, In: Csapó, Benő (szerk.) Mérlegen a magyar iskola, Nemzeti Tankönyvkiadó (2012) pp. 241-288. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 25 nyelv: magyar URL |
2012
adattárból, 2024. V. 06. |
Vígh Tibor: A kétszintű idegen nyelvi érettségi tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 22: (7-8) pp. 62-79. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: magyar URL |
2007
adattárból, 2024. V. 06. |
Vigh Tibor: A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása, MAGYAR PEDAGÓGIA 107: (2) pp. 141-161. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 15 nyelv: magyar URL |
2005
adattárból, 2024. V. 06. |
Vígh Tibor: A kommunikatív tesztelés elméleti alapjai, MAGYAR PEDAGÓGIA 105: (4) pp. 381-407. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 18 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 92 |
|
|