Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. VII. 12. Közlemények |
2020
adattárból, 2022. XI. 21. |
K. Nagy Emese: Development of Low-status Roma Students in a Heterogeneous Group of Students in Terms of Knowledge and Socialization, OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT 2: (2) pp. 21-31. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. XI. 21. |
K. Nagy Emese: Status Problem in Schools, In: Hideg, Gabriella; Simándi, Szilvia; Virág, Irén (szerk.) Prevenció, intervenció és kompenzáció, Debreceni Egyetemi Kiadó (2020) pp. 377-386. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2022. XI. 21. |
K. Nagy Emese: A New Strategy for Teacher Education in Hungary, US-CHINA EDUCATION REVIEW B 10: (3) pp. 93-110. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol Teljes szöveg |
2019
adattárból, 2022. XI. 21. |
K. Nagy Emese: A roma tanulók iskolai sikerességének kérdései, MAGYAR TUDOMÁNY 180: (11) pp. 1638-1648. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2022. XI. 21. |
Révész László, K Nagy Emese: A Komplex Alapprogram bemutatása, In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 11-20. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 42 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2022. XI. 21. |
K Nagy Emese, Révész László, Revákné Markóczi Ibolya, Sápiné Bényei Rita, Kopp Erika, Lénárd Sándor, Major Éva, Kovácsné Duró Andrea, Illésné Kovács Mária, Dobróné Tóth Márta, Óbis Hajnalka, Sarka Lajos, Huszár Zsuzsanna, Fűzné Kószó Mária, Musza Katalin, K Nagy Emese: Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportban (DFHT) tanítási-tanulási stratégia, EKE Líceum Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 43 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2022. XI. 21. |
Szivák Judit, Rapos Nóra, K Nagy Emese, Révész László: A Komplex Alapprogram alapelvei, In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 25-35. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 20 nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2022. XI. 21. |
K Nagy Emese: A Komplex Instrukciós Program, mint státuszkezelő eljárás, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 25: (5-6) p. 33. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2022. XI. 21. |
K Nagy Emese: KIP-könyv I-II., Miskolci Egyetemi Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 50 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2012
adattárból, 2022. XI. 21. |
K Nagy Emese: Több mint csoportmunka, Nemzeti Tankönyvkiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 54 nyelv: magyar Teljes szöveg |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 223 |
|
|