Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Csoportdinamika, hatékony csoportmunka. Interaktív oktatási módszerek a felsőoktatásban.
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok nyelvtudományok
Közlemények
2022
adattárból, 2022. VII. 15.
Szesztay Margit: An A-Z of educating for sustainability, IATEFL VOICES dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2022
adattárból, 2022. VII. 15.
Szesztay Margit: Short & Sweet, In: Silvia, Bogdan; Dina, Puiu (szerk.) VIII Virtual International Spring Symposium Proceedings, Alecu Russo Bălți State University (2022) pp. 31-37. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
2020
adattárból, 2022. VII. 15.
Pohl Uwe, Szesztay Margit: Classroom management, ENGLISH TEACHING PROFESSIONAL 2020: (129) pp. 39-42. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2020
adattárból, 2022. VII. 15.
Szesztay Margit: Talking to learn, learning to talk, Versatile Publisher dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: angol
2019
adattárból, 2022. VII. 15.
Szesztay Margit: Keynote article, IATEFL VOICES 2019: (266) pp. 3-5. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2019
adattárból, 2022. VII. 15.
Szesztay Margit: Aktív és interaktív tanulástámogató technikák, In: Terbe, Erika; Antalné, Szabó Ágnes; Gonda, Zsuzsa; Raátz, Judit; Szabó, Éva; Szesztay, Margit (szerk.) A tanulástámogató kommunikáció fejlesztése, Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) (2019) pp. 9-37. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2016
adattárból, 2022. VII. 15.
Szesztay Margit, Uwe Pohl: In Praise of Team Training, ENGLISH TEACHING PROFESSIONAL 1: pp. 57-61. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2015
adattárból, 2022. VII. 15.
Uwe Pohl, Szesztay M.: Bringing creative, critical and compassionate thinking into ELT, HUMANISING LANGUAGE TEACHING 17: (2) pp. N/A-N/A. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2015
adattárból, 2022. VII. 15.
Szesztay Margit: Unlearning ’Learnt Helplessness’, HUMANISING LANGUAGE TEACHING 17: p. 1. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2015
adattárból, 2022. VII. 15.
Margit Szesztay: From Argument to Dialogue, MELTING POT 19: (2) pp. 32-33. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.