Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 11.
Személyes adatok
név Cs.Czachesz Erzsébet
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 1 461-2600
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1988
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Tudományos Minősítő Bizottság
tudományos fokozat, cím DSc
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2004 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
professor emeritus
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 10
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 6
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Kovács Ivett Judit PhD 2021  NDI2-ELTE
(50%) Gál Gyöngyi PhD 2014  NDI2-ELTE
(50%) Magyarné Fazekas Ágnes PhD 2014  NDI2-ELTE
Erdélyi Árpád PhD 2008  NDI2-ELTE
(50%) Huszár Zsuzsanna PhD 2008  NDI2-ELTE
Lesznyák Márta PhD 2008  NDI2-ELTE
Molnár Edit Katalin PhD 2003  NDI2-ELTE
Tarkó Klára PhD 2000  NDI2-ELTE

  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület interkulturális pedagógia, multikulturális nevelés, kisebbségi oktatás, kétnyelvű oktatás, kezdő olvasás, szövegértés
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2023

Kovács Ivett Judit, Czachesz Erzsebet: Parental school choice and involvement in bilingual early childhood education, Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze 623: (8) pp. 61-79.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Marton Vera, Kovács Ivett Judit, Czachesz Erzsébet: Inclusive bilingual early years education by means of the Reggio Emilia Approach, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 10: (2) pp. 114-131.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Ivett Judit Kovács, Judit Szivák, Erzsébet Czachesz: How do Master Teachers plan to renew early childhood education in Hungary?, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 11: (1) pp. 43-60.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Ivett Judit Kovács, Czachesz Erzsébet: Mit szeretnének a szülők?, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (10) pp. 16-37.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2020

Kovacs Ivett Judit, Szivák Judit, Czachesz Erzsébet: A mesterpedagógus fokozat és a folyamatos szakmai fejlődés jellemzői óvodapedagógusok nézőpontjából, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30: (9) pp. 3-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2020

Peák Boglárka, Czachesz Erzsébet: A nők megjelenítése és szerepe az alsó tagozatos etikatankönyvekben, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 8: (2) pp. 110-130.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2020

Kovács Ivett, Cs. Czachesz Erzsébet, Vámos Ágnes: Individual Needs Or Cultural Differences?, In: International, Association for Intercultural Education (szerk.) Another Brick in the Wall: Transforming Education, International Association for Intercultural Education (IAIE) (2020) pp. 78-98.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2011

Gordon-Győri J, Boreczky A, Czachesz E, Vámos A: Multicultural education in Hungary, In: Julia, Athena Spinthourakis; Wolfgang, Berg; Lalor, John (szerk.) Cultural Diversity in the Classroom, Springer-Verlag (2011) pp. 29-44.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
1999

Csapó B, Czachesz E, Liiceanu A, Lázár S: Being a Minority: Hungarian Adolescents in Transylvania, Romania, In: Alsaker, FD; Flammer, A (szerk.) The Adolescent Experience, Lawrence Erlbaum Associates (1999) pp. 145-164.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
1998

Czachesz Erzsébet: Olvasás és pedagógia,
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:11 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
105
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
95
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
7
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
194

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )