Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 31. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. VI. 09. |
Amukune Stephen, Barrett Karen Caplovitz, Szabó Norbert, Józsa Krisztián: Development and Application of FOCUS App for Assessment of Approaches to Learning in 3–8-Year-Old Children in Kenya, INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD 55: (1) pp. 69-87. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. VI. 09. |
Józsa Krisztián, Amukune Stephen, Zentai Gabriella, Barrett Karen Caplovitz: School Readiness Test and Intelligence in Preschool as Predictors of Middle School Success: Result of an Eight-Year Longitudinal Study, JOURNAL OF INTELLIGENCE 10: (3) 66 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. VI. 09. |
Stephen Amukune, Krisztián Józsa: The Childhood Executive Functioning Inventory (CHEXI), JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH 29: (1) pp. 154-176. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. VI. 09. |
Józsa Krisztián, D. Molnár Éva, Zsolnai Anikó: Az iskola affektív és szociális jelenségvilágának kutatása, MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 47-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2024. VI. 09. |
Józsa K, Kis N, Barrett K C: Mastery Motivation, Parenting, and School Achievement among Hungarian Adolescents, EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION 34: (2) pp. 317-339. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 24 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2024. VI. 09. |
Józsa K, Barrett K C: Affective and Social Mastery Motivation in Preschool as Predictors of Early School Success: A Longitudinal Study, EARLY CHILDHOOD RESEARCH QUARTERLY 45: (4) pp. 81-92. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 85 nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2024. VI. 09. |
Krisztián Józsa, George A Morgan: Reversed items in Likert scales: Filtering out invalid responders, JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH 25: (1) pp. 7-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 96 nyelv: angol URL |
2009
adattárból, 2024. VI. 09. |
Józsa Krisztián, Steklács János: Az olvasástanítás kutatásának aktuális kérdései, MAGYAR PEDAGÓGIA 109: (4) pp. 365-397. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 121 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2007
adattárból, 2024. VI. 09. |
Józsa Krisztián: Az elsajátítási motiváció, Műszaki Könyvkiadó dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 235 nyelv: magyar
|
2004
adattárból, 2024. VI. 09. |
Nagy József, Józsa Krisztián, Vidákovich Tibor, Fazekasné Fenyvesi Margit: Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer 4-8 évesek számára, Mozaik Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv független idéző közlemények száma: 149 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 754 |
|
|