Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 05. Közlemények |
2016
adattárból, 2016. XI. 11. |
Ütőné Visi Judit, Kaknics-Kiss Barbara, Kovács Enikő: A megújuló energiák magyarországi oktatási vonatkozásai, európai kitekintéssel, LÉGKÖR: AZ ORSZÁGOS METEOROLÓGIAI INTÉZET SZAKMAI TÁJÉKOZTATÓJA 2015.2.: (2015.2) pp. 74-81. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2016. XI. 11. |
Ütőné Visi Judit: Környezeti nevelés a földrajz érettségi tükrében, In: Szerk.: Mika János, Szerk.: Pajtókné Tari Ilona Környezeti nevelés és tudatformálás: tanulmányok az Eszterházy Károly Főiskola műhelyeiből. Eger: EKF Líceum Kiadó, 2015. pp. 69-77. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2016. XI. 11. |
Farkasné Ökrös Marianna, Ütőné Visi Judit: IKT-eszközök a környezetpedagógiában, In:Szerk.: Kis-Tóth Lajos Agria Media 2014, ICI 13, ICEM 2014: Információtechnikai és Oktatástechnológiai Konferencia és Kiállítás. 2014. október 8–10.Eger, Magyarország, 2014.10.08-2014.10.10. Eger: Eszterházy Károly Főiskola Médiainformatikai Intézet, pp. 40-41. Kiadvány: Eger: Eszterházy Károly Főiskola Médiainformatikai Intézet, 2014. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2016. XI. 11. |
Judit Ütő-Visi: Educational landscape and possibilities – Geography education (in the light of a survey), J-READING: JOURNAL OF RESEARCH AND DIDACTICS IN GEOGRAPHY 3: (1) pp. 21-29. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2014
adattárból, 2016. XI. 11. |
Ütőné Visi Judit: Az energiafelhasználás, mint globális problémaforrás megjelenése a Nemzeti Alaptantervben., EDU SZAKKÉPZÉS ÉS KÖRNYEZETPEDAGÓGIA ELEKTRONIKUS SZAKFOLYÓIRAT 4. évfolyam: (2014/2. szám) pp. 86-98. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2016. XI. 11. |
Kovács E, Kiss B, Ütőné Visi J: Megújuló energiák oktatási vonatkozásai – energiatudatossá nevelés az iskolában, In: Szerk.: Pajtókné Tari Ilona, Szerk.: Tóth Antal Változó Föld, változó társadalom, változó ismeretszerzés, 2013: a megújuló erőforrások szerepe a regionális fejlesztésben: nemzetközi tudományos konferencia. Eger: EKF Földrajz Tanszék; Agria-Innorégió Tudáscentrum; Agria Geográfia Közhasznú Alapítvány, 2013. pp. 220-224. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2016. XI. 11. |
Pajtókné Tari Ilona, Mika János, Kiss Barbara, Kovács Enikő, Rázsi András, Barabás Janka, Patkós Csaba, Ütőné Visi Judit: A megújuló energiaforrások oktatásának néhány aspektusa, COLLEGIUM GEOGRAPHICUM 2012: (különszám) pp. 105-112. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2016. XI. 11. |
Pajtókné Tari Ilona, Kiss Barbara, Ütőné Visi Judit, Mika János: A klímaváltozás oktatása az általánostól a doktori iskoláig, In: Szerk.: Nyári D Kockázat - Konfliktus - Kihívás: A VI. Magyar Földrajzi Konferencia, a MERIEXWA nyitókonferencia és a Geográfus Doktoranduszok Országos Konferenciájának Tanulmánykötete. Szeged: SZTE TTIK Természeti Földrajzi és Geoinformatikai Tanszék, 2012. pp. 1115-1127. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar Teljes szöveg |
2011
adattárból, 2016. XI. 11. |
Falus Iván, Felméry Klára, Imre Anna, Kálmán Orsolya, Kimmel Magdolna, Király Zsolt, Kotschy Beáta, Mészáros György, Rapos Nóra, Tókos Katalin, Visi Judit Szerk.: Kotschy Beáta: A pedagógussá válás és a szakmai fejlődés sztenderdjei, Eger: Eszterházy Károly Főiskola, 184 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2010
adattárból, 2016. XI. 11. |
Ütőné Visi Judit: Lehetséges kimeneti pontok, szakaszhatárok - a kompetenciaalapú NAT és az Országos Képesítési Keretrendszer (OKKR) kapcsolódási pontjai, ISKOLAKULTÚRA 20.: (5-6) pp. 119-140. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 3 |
|
|