Személyi adatlap
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VI. 04.
Személyes adatok
Pázmándi Kinga
név Pázmándi Kinga
intézmény neve
doktori iskola
BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola (oktató)
ELTE Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola 5%
ELTE Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola 95%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2006
fokozat tudományága állam- és jogtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Miskolci Egyetem Állam- és Jogtudományi Kar
Jelenlegi munkahelyek
2017 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
2017 - Neumann János Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Daruka Eszter Júlia PhD 2023  

  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület gazdaság & jog, gazdasági jog, menedzsment, marketing, verseny-fogyasztóvédelmi és reklámjog, viselkedési közgazdaságtan, médiaszabályozás, sport gazdaságtan, sportjog
jelenlegi kutatásainak tudományága állam- és jogtudományok
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2021

Kinga Pázmándi: Digitalisation, media convergence, online contents and the advertising market, In: Kinga, Pázmándi; Kinga, Pétervári; Tamás, Csontos; Attila, Mócza; Ildikó, Szabó (szerk.) Space – Time – Market– Economy, HVG-ORAC (2021) pp. 229-239.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2021

Pázmándi Kinga: Médiatartalmak forradalma és a "marketingjog" - újkori fogyasztóvédelem a digitális médiapiacon, GAZDASÁG ÉS JOG 29: (11-12) pp. 2-6.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2020

Pázmándi Kinga: A jogi értelemben vett fogyasztókép átformálódásáról, azaz mit üzen a viselkedési közgazdaságtan a jogi beavatkozás paradigmájáról, GAZDASÁG ÉS JOG 28: (11-12) pp. 73-77.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2019

Pázmándi Kinga, Pétervári Kinga: Regional Trends – Integration Challenges – Various Legal Models of Business Registration in the EU Member States as a Competitive Factor, DETUROPE: THE CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF REGIONAL DEVELOPMENT AND TOURISM 11: (3) pp. 283-296.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2019

Pázmándi Kinga: „Jogos” kérdések a sportmarketingben, In: Kőszegi, Irén Rita (szerk.) III. Gazdálkodás és Menedzsment Tudományos Konferencia, Neumann János Egyetem Kertészeti és Vidékfejlesztési Kar (2019) pp. 504-509.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2018

Pázmándi Kinga: Digitalizáció, technológiai fejlődés, jogi paradigmák, GAZDASÁG ÉS JOG 26: (12) pp. 10-14.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
2014

Pázmándi Kinga: A korlátolt felelősségű társaság, In: Osztovits, András (szerk.) A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és a kapcsolódó jogszabályok nagykommentárja. I. kötet, OPTEN Informatikai Kft. (2014) pp. 571-699.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
2011

Pázmándi Kinga: Konszernrendelkezések és a vállalatcsoportra vonatkozó szabályozás, GAZDASÁG ÉS JOG 19: (7-8) pp. 24-29.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: magyar
2010

Pázmándi Kinga: A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII törvény, In: Balogh, Virág; Kaszainé, Mezey Katalin; Zavodnyik, József; Pázmándi, Kinga (szerk.) Magyar Fogyasztóvédelmi- és reklámjog, HVG-ORAC (2010) pp. 221-339.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
2007

Pázmándi Kinga: Modern Reklámjog, HVG-ORAC
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 31
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:75 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma (TV):
146
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma (TV):
114
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek (TV):
7
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
34 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei (TV):
6
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei (TV):
7
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma (TV):
235