Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 06. Közlemények |
2022
adattárból, 2024. III. 09. |
Bényei Judit, Kenyeres Attila Zoltán: Communities interpreting the media, In: Gabriella, Pusztai (szerk.) Sociology of education, Debrecen University Press (2022) pp. 186-203. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2024. III. 09. |
Kenyeres Attila Zoltán, Bényei Judit: Médiaértelmező közösségek, In: Pusztai, Gabriella (szerk.) Nevelésszociológia, Debreceni Egyetemi Kiadó (2020) pp. 263-284. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. III. 09. |
Bényei Judit, Illés Anikó, Pallag Andrea, Schmidt Andrea: A design, mint a problémamegoldó gondolkodás fejlesztésének lehetősége, In: Varga, Aranka; Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) Neveléstudomány: horizontok és dialógusok, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2020) pp. 167-176. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. III. 09. |
Bényei Judit, Lődi Virág, Pallag Andrea, Szentandrási Dóra, Széll Krisztián, Vida Péter, Illés Anikó, Schmidt Andrea: Designgondolkodás az iskolában III., Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. III. 09. |
Bényei Judit, Illés Anikó, Pallag Andrea, Schmidt Andrea: A designgondolkodás a közoktatásban - problémamegoldó gondolkodás és kreativitásfejlesztő módszertan, In: Novák, Géza Máté (szerk.) Részvétel és együttműködés a művészetpedagógiában, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 134-136. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2024. III. 09. |
Bényei Judit, Ruttkay Zsófia: Participation within and beyond museums with the help of digital technologies, In: Oswald, Devisch; Liesbeth, Huybrechts; Roel, De Ridder (szerk.) Using Technology and Social Media to Foster Civic Engagement, Routledge (2018) pp. 213-229. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2024. III. 09. |
Ruttkay Zsófia, Bényei Judit: Renewal of the Museum in the Digital Epoch, In: Bast, Gerald; Carayannis, Elias G.; Campbell, David F. J. (szerk.) The Future of Museums, Springer-Verlag (2018) pp. 101-116. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2017
adattárból, 2024. III. 09. |
Bényei Judit, Derényi András, Pallag Andrea, Schmidt Andrea: Hallgatók és oktatók a tanulás-tanítás eredményességéről és fejlesztési lehetőségeiről a művészeti felsőoktatásban, In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2016, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet (2017) pp. 287-308. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2024. III. 09. |
Judit Bényei, Anikó Illés, Gabriella Pataky, Zsófia Ruttkay, Andrea Schmidt: Which Avatars Comfort Children?, In: Bassis, Simone; Esposito, Anna; Morabito, Francesco Carlo (szerk.) Recent Advances of Neural Network Models and Applications, Springer-Verlag (2014) pp. 295-303. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2013
adattárból, 2024. III. 09. |
Bényei Judit, Ruttkay Zsófia, Sárközi Zsolt: Evaluation of Interactive Children Book Design, In: Tania, Di Mascio; Rosella, Gennari; Pierpaolo, Vittorini (szerk.) Methodologies and Intelligent Systems for Technology Enhanced Learning, Springer-Verlag (2013) pp. 109-118. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 5 |
|
|